Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pomocy Punto 2 pompa paliwa i czujnik rezerwy

wiesławp2s 17 Maj 2009 13:50 3224 5
  • #1 17 Maj 2009 13:50
    wiesławp2s
    Poziom 9  

    mam problem w fiacie punto 2 1.2 8v z pompą paliwa źle wskazuje mi poziom paliwa i stan rezerwy , wymieniłem na nową i ten sam problem ,
    kiedy zatankuję do pełna pokazuje nie na maximum tylko że jeszcze 2 kreski na wskaźniku do maximum i jeszcze jedno rezerwa zapala się bez uprzedniego pulsowania na wskaźniku nie na zero tylko że jest paliwa jeszcze 2 kreski na wskaźniku. Pomocy nie wiem co z tym zrobić.

    0 5
  • Pomocny post
    #2 17 Maj 2009 14:08
    CameR

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów

    Kolory przewodów do czujnika: biało-czarny i szaro-czerwony.
    Oporność dla rezerwy powinna wynosić około 120 om.
    Dla baku pełnego paliwa , oporność w granicach 10 om.
    Czasami uszkodzeniu ulegaja też wskażnik w liczniku.

    0
  • #3 17 Maj 2009 16:43
    wiesławp2s
    Poziom 9  

    odłączyłem wtyczkę od pompy i przekręciłem kluczyk lampka na wskaźniku pulsuje i jest na zero na wskaźniku bez pompy nie wiem jak miernikiem sprawdzić tą pompę , przyznam że jestem laikiem w tej dziedzinie elektroniki nie mam oznaczenia ohm na mierniku.

    0
  • #4 19 Maj 2009 09:53
    wiesławp2s
    Poziom 9  

    nadal nie rozwiązałem problemu , nie dodałem ale samochód miał kolizję ,został lekko uderzony od strony kierowcy może to stało się od wstrząsu , myślałem że to pompa paliwa oberwała się więc wymieniłem na nową oryginalną i nic nie pomogło , może ma ktoś jakiś pomysły co jeszcze mogło się uszkodzić może licznik , komputer lub jakiś czujnik . Proszę o pomoc . Z góry dziękuję.

    0
  • #5 19 Maj 2009 09:55
    domex32
    Moderator Samochody

    Może pływak jest źle złożony, wyskoczył z prowadzenia podczas uderzenia.

    0
  • #6 19 Maj 2009 11:37
    mczapski
    Poziom 38  

    Zatem kolega faktycznie niezorientowany. Cóż to za małe uderzenie skoro podejrzenie o urwanie pompy? Po co wymieniać pompę skoro ponoć wadliwie działa wskaźnik ilości paliwa? I wreszcie co tak naprawdę wymieniono (pompę, czy zespół pompy)? Sądzę, że uszkodzenie w nadajniku poziomu, czyli uszkodzenie opornicy lub złączy. A może brak masy na którymś elemencie. A czym sprawdzić? Skoro kolega zadaje takie pytania to lepiej nie brać się za naprawę.

    0