Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pilot od Renault megane 1999r. (*kontynuacja tematu)

17 Maj 2009 19:35 2116 6
  • Poziom 9  
    Witam!!

    Jako że moderator usunął mi poprzedni Temat jestem zmuszony założyć proza kolejny nowy temat:(

    Tak ja pisałem w poprzednim poście pilot nie daje w ogóle sygnału.
    Chcę wymień diodę IR i teraz moje pytanie:

    1. Chcę wymienić ja ze starego pilota tv jednak tamta jest biała a w pilocie od megane jest czarna ma to znaczenie?? I czy wo gule mogę tak zrobić??


    (*Sorry że tak Długo się to ciągnie;()
  • Poziom 36  
    Możesz, tylko ustal biegunowość.
  • Poziom 16  
    Sprawdź czy dobrze jest zamontowana, diody różnią się chyba długością fali ale ta od pilota powinna zagrać.
    Ja jeszcze nie miałem uszkodzonej diody,prędzej to było uszkodzenie innego elementu albo pęknięta ścieżka.
  • Poziom 9  
    Witam!!
    Wymiana diody nic nie pomogła więc kupiłem nowy, używany ale sprwany kluczyk;d
    i teraz nie mogę go zaprogramować;/
    Robię wszystko tak jak niżej
    Cytat:
    1. zamknac dobrym pilotem samochod, bedac w srodku auta
    To akurat chyba mozesz pominac bo u Ciebie juz miga.. Smile
    2. wlaczyc stacyjke, dioda w przelaczniku centralnego zamka powinna
    szybko mrugac
    3. przycisnac przycisk centralnego zamka i trzymac az mrugnie tyle
    razy ile wynosi pierwsza cyfra
    4. puscic przycisk
    5. postepowac tak samo dla nastepnych cyfr
    6. po wprowadzeniu ostatniej dioda powinna zapalic sie na dluzej i
    zgasnac.
    7. wylaczyc stacyjke
    8. nacisnac na przycisk centralnego zamka, zamki powinny zamknac sie i
    otworzyc, dekoder jest przygotowany do wprowadzenia kodu pilotow.
    9. nacisnac dwa razy pierwszym pilotem zamki powinny sie otworzyc i
    zamknac
    10. nacisnac dwa razy drugim pilotem zamki powinny otworzyc sie i
    zamknac.

    Jezeli synchronizacja nie powiedzie sie z ktoryms z pilotow tzn ze
    jest on zly. Kod mozesz probowac wprowadzac 3 razy, potem dekoder sie
    zablokuje.



    I nic żadnego efektu.
    Jak go synchronizować??

    Pozdrawiam!!
  • Poziom 36  
    No i tu jest pewien problem. No bo nowy kluczyk to nowy numer i nowy kod. Nie wiem, czy ten kod jest przypisany do kluczyka, czy do immo. Podejrzewam to pierwsze. Więc (domniemam) masz dwa różne klucze w tej chwili i nie wiem, czy da się to zgrać.
  • Poziom 9  
    Ale na pewnej aukcji na allegro gościu pisał że wystarczy tylko go przeprogramować i tu jest teraz pytanie jak??
    Pozdrawiam!!
  • Poziom 16  
    Jak masz drugi plip zamień układ do sprawnego bo plip jest zamawiany pod kod.