Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda Accord 2005 2.2 diesel silnik nie pali POMOCY

17 Maj 2009 20:03 5069 5
  • Poziom 9  
    Witam mam duzy problem z Honda accord 2005 2.2 diesel! Poprostu silnik nie pali! Kupilem auto powypadkowe( sam robie blacharke , maluje) ale od poczatku silnik nie palil, kreci pompa podaje paliwo ale gdzies je odcina ! na desce rozdzielczej mruga symbol kluczyka w kolorze zielonym! Po podlaczeniu komputera fachowiec stwierdzil ze cos nie tak z ECU i Immobilizeram nie komunikuja sie ( komputer pokazal ze ostatni start silnika byl 11mies temu) co nie jest mozliwe bo auto uczestniczylo w wypadku w listopadzie zeszlego roku! Kupilem stacyjke, immobilizer, zegary ECU -komputer nawet pudelko z bezpiecznikami w warsztacie wymienili to ale dalelej ten sam problem kreci ale nie pali a kluczyk dalej mruga! Juz nie wiem co robic ktos powiedzial ze moze to byc blad w instalacji w porzadku ale przeciez nie bede wymienial calej instalacjii!!! Wydaje mi sie ze tam w tym komisie z ktorego kupilem auto ktos cos wymienil w tym aucie ale co?? Myslelismy ze ktos komputer wymienil zepsuty wstawil ale jak wspomnialem wszystko wymienione! Chyba ze sa tam jeszcze cos jakies podzespoly, bezpieczniki o ktorych ani ja ani mechanik nie wiem, moze ktos cos jeszcze wymontowal z tego auta ! Prosze jesli ktos ma jakis pomysl albo moze schamat instalacji do takiej Hondy bylbym bardzo wdzieczny bo juz nie wiem co robic auto stoi na warsztacie juz 6tygodni!!! Znam sie troche na mechanice ale nie na electronice i electryce samochodowej niestety , juz nie wiem co robic z tuym autem , niechce go sprzedawac na czesci ( a moge nie miec innego wyjscia) troche w nie zainwestowalem i najgorsze jest to ze to moze byc jakis maly problem gdzies na kablach a nikt nie potrafi tego zdjagnozowac!! PROSZE O JAKIES SUGESTIE
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Może zamiast 11 miesięcy chodziło o miesiąc 11 czyli listopad?

    Ten elektryk odszukał wyłącznik bezwładnościowy? aktywował go z powrotem?

    Jeśli wymieniłeś stacyjkę ECU oraz Immo, to razem z nim powinieneś wymienić klucz, w którym jest kod w transponderze, i wszystko zaprogramować, żeby razem współpracowało.
  • Poziom 9  
    Klucz?? masz na mysli kluczyk?? No popatrz moze zeczywiscie chodzilo o miesiac 11 nikt o tym nie pomyslal! Nie wiem nic czy odszukal ten wylacznik czy nie wiesz auto jest za granica i to angol tam szpera ( pewnie nie bardzo ma pojecie o wszystkim z tego wynika) a gdzie szukac takiego bezpiecznika??? Dzieki za podpowiedz bede wdzieczny za koljne sugestie! Auto jest w polskim warsztacie mechanicznym ale do diagnostyki chlopaki wolaja jakiegos angola ! o jaki klucz chodzi???dzieki wielkie
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Chodzi o kluczyk do stacyjki.

    A wyłącznik bezwładnościowy gdzie jest tego w Hondach nie wiem, ale może być w komorze silnika, w kabinie, na lewym lub prawym słupku, taki element na dwa przewody wciskany.

    No chyba ze jego role pełni sensor poduszek, w którym trzeba skasować crash datę po wypadku, bo nie odpali, ale w hondach to mało prawdopodobne.

    Potrzeba dobrego elektryka z pożądanym sprzętem, bo za nowe auto żeby coś kombinować domowym sposobem.
  • Poziom 9  
    Dzieki wielkie za pomoc! Jutro pojade do warsztatu i im to zasugeruje zobaczymy moze zadziala!!!!
  • Poziom 9  
    Jesli ktos ma jakies SUGESTIE PROSZE O POMOC!!!!!!!!