Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik 2.0 TDI 140 PS BKD co o nim myslicie - opinie

seattdi 18 Wrz 2014 21:49 160359 63
  • #61 18 Wrz 2014 21:49
    radek0008
    Poziom 8  

    Witaj, seat 1.9 tdi 105km rok 2008 czujnik spalin

    Dodano po 1 [minuty]:

    Elektryczna szyba kierowcy.

  • #62 18 Wrz 2014 23:14
    zibix77
    Poziom 7  

    To ja też się dorzucę z małą statystyką, mamy Octavie z silnikami jak w temacie w firmowej flocie i moja opinia jest taka (piszę o rocznikach około 2011-2013r). Silnik posiada bardzo dobrze wyczuwalną dynamikę, wydaje się większa niż podane 140KM, jest to nowoczesny diesel więc z punktu widzenia napraw i kosztów z tym związanych nie będzie tanio, to autko oferuje fajną dynamiczną jazdę ale kosztem regularnego i solidnego serwisu. Sama jednostka napędowa w okolicach 170-200 tys. wykańcza koło dwumasowe i zaobserwowałem to na kilku przypadkach. Jest to okolica 200 tys., sporo zależy od kierowcy i jego korzystania z pedału sprzęgła. Bardzo atrakcyjnie wypada spalanie jak to w dieslu na pompowtryskach, jeżeli chodzi o Octavie II to niestety bardzo często padają łożyska w kołach zwłaszcza tył, dzieje się to zazwyczaj po przebiegu 100tys. Bywa że kierownica turbosprężarki w okolicach 150 tys. lubi się zacinać, wtedy serwis i czyszczenie, na jakiś czas pomaga, niestety pod 200-250 tys. będzie nas czekać regeneracja lub wymiana na nową. Silnik lubi "pociągnąć" olej przy pedałowaniu do 3-4 tys. obrotów nawet dosyć bardzo i nie uwierzę nikomu kto powie że ten silnik nie bierze grama oleju od wymiany do wymiany- jest jednak tego zaleta, zawsze ma dolany świeży :). Koledzy wspominali o pękających głowicach, nie mieliśmy takiego przypadku ani w słabszych silnikach 1.9 ani w silnikach 2.0. Jednostkę napędową rzeczywiście nieco słychać w kabinie, ale niezbyt uciążliwie, przy 200 tysiącach pojawiają się luzy na lewarku zmiany biegów, ale nie jest to nic ponad naturalne zużycie. Zdarzały się przypadki problemów z tylnymi hamulcami, zazwyczaj lekkie zapieczenie, przyrdzewienie klocków uchwytach, być może ze względu na temperatury łożysk które nie są najlepsze, pomagało czyszczenie. Żadne z auto w okolicach od 100 do 200 tys. nie zgłasza problemów z wtryskiwaczami lub pompą, uważam że są to dobre układy, może w zakresie 200-300 tys. ze względu na zużycie wystąpią z nimi problemy.

    Słowem zakończenia, auto godne uwagi, ale jedynie takie, które pochodzi z pewnego źródła, salonu lub od właściciela który porządnie je serwisował, nie ważne czy w serwisie skody czy w warsztatach, jak moi poprzednicy proponuję nie żałować na dobrej jakości olej i nie wydłużać okresów jego eksploatacji, przy intensywnym wykorzystywaniu auta zwłaszcza w miejskich warunkach proponuję go nawet minimalnie skracać to się odwdzięczy w przyszłości, jak każdy nowy diesel nie lubi również zasyfionego paliwa. Nie należy się bać egzemplarzy w okolicach 200 tys. część problemów zapewne została już naprawiona i nie zostanie nam ich więcej niż np. po 100 tys.
    Pozdrawiam

  • #63 07 Paź 2015 19:10
    2674848
    Usunięty  
  • #64 10 Paź 2015 22:08
    2674848
    Usunięty  
 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME