Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

126 elx strzela w wydech.

18 Maj 2009 12:08 3544 17
  • Warunkowo odblokowany
    Witam wszystkich i proszę o szybką pomoc.
    Jak w temacie zrobiłem gaznik ustawiłem wszystko pali na dotyk a problem pojawia się dopiero przy prędkości powyżej 70km/h zaczyna szarpać(kangurek) i strzela po zjęciu nogi z gazu.Patrzyłem przewód na łączeniu do czujnika na kole pasowym ale cały.Czy może za mały poziom paliwa w gazniku,czy pompa paliwowa,przewody WN,rozrząd?
    Proszę o jaknajszybszą podpowiedz.
    Dzięki z góry.
  • Poziom 26  
    Prawdopodobnie przestawiony zapłon. Wskazuje na to strzał po ujęciu gazu.
  • Warunkowo odblokowany
    To jest moduł brak aparatu!Tylko na czwartym biegu zaczyna kangurkiem jechać teraz nawet podmieniłem moduł na nowy i nadal objaw występuje.
  • Poziom 13  
    To może być wina przełącznika podciśnieniowego sterującego wyprzedzeniem zapłonu. Jeśli nie przełączy zapłon zostanie w tyle nawet na wysokich obrotach kiedy powinien się przyspieszyć. Spróbuj czy ten przełącznik działa.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    no to przewody nie zaszkodzi na pewno wymienić do malacza są dosyć tanie.
    jak robiłeś ten gażnik to może nadal coś jest z nim nie tak? może niestety ale jest na złom ten gaźnik, powinien ci to jakiś dobry mechanior zdiagnozować
  • Warunkowo odblokowany
    ELEKTRIT to już zostało przejżane i jest OK.Podejżewam poziom paliwa choć mi to troche nie pasuje.Ale w maluchu jeszcze nie spotkałem przełącznika podciśnieniowego?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Warunkowo odblokowany
    Wszyskto wymieniłem w sobote i ustawiłem gaznik.Ten objaw był też przed robieniem gażnika i dlatego w pierwszym miejscu zajołem się nim.Czujnik podciśnie nia jednak występuje i zaraz go podmienie.Proszę o następne sugestie.Dzięki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Warunkowo odblokowany
    Sprawdzałem tylko gdzieś szczelinomież mi wcieło i po wstępnym srawdzeniu jak to się mówi na oko powinny być ok.Nie klapoczą chyba że będą napięte ale luzik był ok 0,20 no i na podpiętych nie palił by na dotyk.
    Czy może to być przyczyna pompy paliwa?Z tego co się dowiedziałem od kuzynki bo to jej maluch to ten objaw występuje już dł€ższy czas nawet zbiornik paliwa wymienili bo myśleli że to tego wina.I jeszcze jedno jak zatankuje do pełna to ponoć ten objaw kangura mija tak ona twierdzi.Dlatego pytam o pompe paliwa.
  • Poziom 11  
    robiłeś gaźnik a wymieniałeś dysze główna w komorez pływaka? jaka tam dysza siedzi moze jast za mała
  • Warunkowo odblokowany
    Jest dobra.Teraz odkręciłem pompe paliwa i zauważyłem że ktoś odwrotnie założył tę plastikową podkładkę dystansową i nie wysuwał się bolec.
  • Poziom 11  
    to masz odpowieź. jak masz pompe na wierzchu to wymień membranę, sprężyne i sprawdź zawór zwrotny. zestaw naprawczy jest niedrogi a przy okazji wymienisz
  • Warunkowo odblokowany
    Pompe mam nową i już ją podmieniam.
  • Poziom 39  
    To i ja dołożę swoje trzy grosze. To było przy zwykłym maluchu 650. Szarpanie przy dużych szybkościach w moim przypadku brak paliwa w komorze pływakowej, po "turbo doładowaniu" (po wyjęciu takiej faji pod obudową filtra powietrza - zwiększenie przekroju otworu doprowadzającego powietrze do filtra) i po wymianie gaźnika wytworzone nadciśnienie w komorze pływakowej nie pozwoliło na właściwy dopływ paliwa do komory. Okazało się, że pokrywy gaźników różniły się miedzy sobą tym, że w jednym dodatkowo jeden otworek więcej. A strzały w tłumik to efekt ubogiej mieszanki w wyniku pustej albo prawie pustej komory pływakowej.
  • Warunkowo odblokowany
    Juz po problemie przyczyną była pompka paliwa.Prosze czytać prawidłowo posty co do niektórych ta wypowiedz.
    Tak jak pisałem to jest maluch 126 ELX I BRAK APARATU ZAPŁONOWEGO!