Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

cb, modulator, co? gdzie?

18 Maj 2009 18:23 2784 5
  • Poziom 9  
    Witam,
    Mam szczegółowy schemat cb. Mam też ogólne schematy blokowe budowy nadajnika i odbiornika cb, znalezione w internecie. Chciałbym na moim szczegółowym schemacie odnaleźż bloki ogólne, np. modulator, demodulator, układ przemiany częśtotliwości, itp. Czy moglibyście mi pomóc się za to zabrać? Prosiłabym o jakies linki, informacje, z której strony to ugryźć. Chyba nie muszę pisać, iż jestem początkujący :-)
  • Poziom 21  
    Poczytaj tematy i posty na forum, użyj szukaj, pozdrawiam.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Krzysztofff666 napisał:
    Mam szczegółowy schemat cb.

Jeżeli mamy coś pomóc to My tez musimy mieć ten schemat. :D
    Użyj funkcji Dodaj obrazek.
    Cytat:
    Chciałbym na moim szczegółowym schemacie odnaleźż bloki ogólne, np. modulator, demodulator, układ przemiany częśtotliwości, itp. Czy moglibyście mi pomóc się za to zabrać ?

Owszem , ale schemacik na stronę.

Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    Oto schemat mojego radia. Bardzo proszę o pomoc, bo już przejrzałem sporo informacji, schematów i nie umiem sobie tego poskładać :-/

• Poziom 14  
    Jeśli chciałbyś zrozumieć jak to wszystko działa zapoznaj się z zasadą działania wzmacniaczy tranzystorowych.
    Schemat cb jaki wybrałeś wydaje mi się nie zbyt odpowiedni byś wszystko zrozumiał ,poniżej zamieszczam Ci schemat chyba najprostszego CB jakim jest alan 38 z zaznaczonymi blokami.
    Jak już połapiesz o co w tym biega spróbuj sam odnaleść poszczególne bloki w tym schemacie jaki sam wybrałeś powinno Ci się udać :)

1-Wzmacniacz w.cz odbiornika
    2-Pierwszy układ przemiany (mieszacz)
    3-Drugi układ przemiany (mieszacz)
    4-Wzmacniacz pośredniej częstotliwości
    5-demodulator