Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Agregat prądotwórczy Honda-proszę o pomoc

20 Maj 2009 11:10 6349 8
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich.
    Bardzo proszę o pomoc. mam agregat prądotwórczy honda, Typ HC40-250,7kw. I zepsuła się w nim jedna część. Ponieważ nie znam się na budowie i w ogóle na urządzeniach tego typu, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Załączam zdjęcia uszkodzonej części i proszę o pomoc.
    Pozdrawiam wszystkich.

Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • TermopastyTermopasty
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    Spuchnięty element do wymiany to kondensator elektrolityczny.
    Tylko że całość jest zalana żywicą, nie wiem czy uda się go wyłuskać, prawdopodobnie trzeba będzie wymienić cały regulator.
    Na pewno wypowiedzą się na ten temat znawcy takich urządzeń.

pozdrawiam
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 2  
    Dziękuję za szybką odpowiedź. A gdzie mogę kupić taki kondensator? czy musi być specjalnie do tego urządzenia (marka, typ, itd) czy można dobrać jakikolwiek aby pasowały parametry?
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 22  
    Regulator kupisz na znanym portalu aukcyjnym, jednak możesz spróbować rozebrać stary, po podgrzaniu żywica powinna ci się wykruszyć i wtedy możesz kondensator wymienić jednak tak jak napisał poprzednik jakaś przyczyna spuchnięcia go jest i sprawdź jakie napięcia wchodzą na regulator, zanim podepniesz nowy żeby ci go nie uszkodziło ponownie.

chief
  • Poziom 2  
    Tak, macie rację, sam bez powodu nie spuchł. Spawaliśmy ze znajomym ogrodzenie na działce i ponieważ spawarka nie miała mocy, ciężko się spawało,wręcz beznadziejnie, mój kolega ręcznie dodał gazu.I stało się.
  • Pomocny post
    Poziom 22