Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SEAT IBIZA CUPRA 2005 i ESP 1.34 problem z kodowaniem.

20 Maj 2009 21:10 3506 9
  • Poziom 11  
    witam, mam izbie 1.8T z 2005 roku zamontowany jest w niej ABS/ESP VW ESP 1.34 (wariant 1) tak identyfikuje go KTS numer sterownika 6Q0 907 379Q. Problem polega na tym ze nie mogę go zakodowań. KTS przeprowadza mnie przez całą procedurę i wybiera kodowanie 0003347 sterownik go akceptuje i wszystko jest ok. do wyłączenia zapłonu. Po włączeniu jest znowu kod 0000000. Pod VAG’iem jest identyczne kodowanie jest przyjęte w ramce wyświetla się nowe kodowanie, po restarcie jest znowu 0000000. Co z tym zrobić????????? Czy uszkodzony programowo jest sterownik ABS’u?????? czy może jest jakieś prostsze rozwiązanie.
  • Poziom 24  
    Spróbuj po zmianie kodowania od razu odpalić procedurę adaptacji i zrób jazdę testową.
  • Poziom 21  
    Sprawdź błędy zapisane w sterowniku, nie zakodujesz sterownika jeżeli będą w nim jakieś błędy. Miałem identyczną zabawę z przestawionym czujnikiem położenia kierownicy... :/
  • Poziom 11  
    po kodowaniu ustawiam czujnik kierownicy. jest zero błędów. wyłączam i włączam zapłon i jest 2 błedy (niezaprogramowany czujnik skretu i błedne kodowani) i kodowanie 0000000. prosze o propozycje bo jestem bliski kupna innego ABS'u
  • Poziom 21  
    Jakiej firmy jest sterownik.
  • Poziom 21  
    To trzeba wykonac to co doradza kolega Remik. Napiszę ci jutro na "pw".
  • Poziom 27  
    stary kod ze starego sterownika?
  • Poziom 11  
    witam, dzięki za podpowiedzi. metodą prób i błędów doszedłem do połowicznego rozwiązania problemu kodowania. Postawiłem drugą Ibizę obok i zaczęło się przekładanie, na początek poszedł agregat ABS i dalej to samo. W tej drugiej się koduje wkładam do swojej i jest 0000000 potem czujnik przeciążeń, licznik sterownik silnika i centrala elektryczna i tez nic. W akcje desperacji przełożyłem taśmę i to był dobry strzał (wartości kąta skrętu cały czas były widoczne pod kts’emi i były prawidłowe na starej taśmie). Teraz mogę to zakodować sterownik i kodowanie zostaje, niestety lampki nie zgasły ale to dlatego ze jest błąd rozpoczęcia testu drogowego . Niestety była godzina 22.30 i zobaczyłem rozkręcone auta w warsztacie i nieodpowietrzone hamulce to dałem sobie spokój, rano to poskręcam i przetestuję. Jutro poinformuję o wynikach.
  • Poziom 11  
    witam, wszystko działa idealnie. Problemem okazał sie tylko czujnik kąta skrętu. dzieki za pomoc.