Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Satfinder dla amatora. Czy taki miernik za 20 zł wystarczy?

22 Maj 2009 08:46 2893 13
  • Poziom 8  
    Witam

Chcę kupić tanie urządzenie do znajdowania sygnału. Jestem amatorem i poszukuję czegoś, co będę używał tylko w momencie gdy pojawią się problemy z odbiorem C+ z paroma kanałami w HD.
    Na rynku jest od groma urządzeń już za 20 zł, co myślicie o nich? Czy dla osoby, która potrzebuje czegoś takiego tylko a wyłącznie na własny użytek zda to egzamin?
    Z góry dziękuje za odpowiedź.
  • Poziom 28  
    Witam. Uważam, że prostym i tanim miernikiem sygnału można ustawić w miarę poprawnie antenę. Potrzebna jest tylko praktyka, czyli trochę ćwiczeń bo łatwo się zniechęcić. Pozdrawiam.
  • Poziom 33  
    O tak, jak na początek ten miernik dla Ciebie wystarczy.
  • Poziom 23  
    Ja uważam że jak nawet to kupisz to i tak tym nie ustawisz anteny. Ciężko się na takim sprzęcie ustawia antenę a przede wszystkim bardzo ciężko HB bo jest bardzo blisko Astry a taki miernik ma ogromna czułość. Lepiej poprosić kogoś z rodziny żeby patrzał się w TV a ty lekko po milimetrze kręcisz anteną.
  • Poziom 8  
    No tak robiłem do tej pory, ale czasami traciłem bardzo dużo czasu na takie ręczne ustawienia.
    Dlatego pomyślałem o urządzeniu typu satfinder i teraz w końcu już nie wiem, czy to urządzenie pomaga, czy wprost przeciwnie..?
  • Poziom 35  
    Dla średnio inteligentnej osoby mającej dwie ręce ustawienie anteny za pomocą takiego prostego urządzenia nie może stanowić żadnego problemu.
    Dla amatora jest pomocny i na pewno przyspiesza ustawienie anteny.
  • Poziom 8  
    No to jeszcze jedno pytanie ;)

Czy lepiej kupić ów miernik diodowy, czy ze wskaźnikiem wychyłowym poziomu sygnału, bo tak się to chyba nazywa.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8