Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

LCD Vestel Model: 42780 - nie startuje zasilacz

End 22 May 2009 10:28 18246 22
    End
    Level 29  
    Witam.
    Mam problem z tym TV i nie wiem już gdzie szukać usterki, schematu do tego wynalazku nie mam też. Jestem początkujący w serwisie LCD dlatego szukam u was pomocy.
    TV jest zupełnie martwy tylko na kondensatorze filtrującym po mostku (strona pierwotna) mam 315V. reszty napięć nie ma.
    Na płycie znalazłem dwa układy scalone, jeden dosyć popularny KA3525A i drugi DL321.
    Na KA3525A nie ma żadnych napięć. Na DL321 mam napięcia po jednej stronie nóżek - na wszystkich 315V.
    Może ktoś z was miał do czynienia z takim zasilaczem?
    Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.

Dołączam zdjęcie zasilacza.

Dodano po 32 [minuty]:

Doczytałem na płycie zasilacza, model: 17PW16-2
    Schematu jak na razie nie znalazłem.

Za to znalazłem jakiś "zestaw naprawczy" do tego zasilacza?

http://www.ohmsupplies.co.uk/epages/62027733.sf/en_CA/?ViewObjectID=130629
    End
    Level 29  
    Witam.
    Dziękuje za odp.

U mnie widać fabrycznie nie montowano C877. C878 podstawiam nowy i zaraz zobaczymy.

Może to ma jakieś znaczenie, ale w moim TV brakuje jednej płytki i nie wiem czy dlatego ten TV nie działa czy ona jest opcjonalnie - zależnie od modelu TV.

Chodzi o tą co na jest zdjęciu po lewej stronie:

UPDATE:

Niestety wymiana tego kondensatora nie przyniosła żadnego efektu.
    Wydaje mi się, że wina leży gdzieś indziej - od strony pierwotnej tylko nie wiem gdzie dokładnie szukać...
    Macosmail
    Level 34  
    To po lewej to jest wzmacniacz audio. TV chodził bez tego kondensatora?

Dodano po 4 [minuty]:

Najpierierw to musi działać STBY, żeby cokolwiek mierzyć w przetwornicy głównej/PFC. Pozdrawiam.
    End
    Level 29  
    Jednak faktycznie musi być opcjonalnie, bo mam kable od głośników podłączone do złącz na płycie głównej.