Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Programowanie PLC współpraca z falownikami

Mati2 09 Maj 2004 16:36 25481 22
  • #1 09 Maj 2004 16:36
    Mati2
    Poziom 10  

Chciałbym uzyskać informacje na temat programowania plc od podstaw bo jak na razie jestem zielony :( . Jak podłączyć i dobrze skonfigurować folownik do pracy z sterownikiem. Z góry dziękuje Mati2

0 22
  • SterControl
  • #2 09 Maj 2004 21:45
    michasp
    Poziom 17  

Witam!

Jaki przemiennik częstotliwości chcesz oprogramować? Do jakiego sterownika PLC podłączyć? Czy już wiesz, czy oczekujesz podpowiedzi? Takie dane są ważne, bo i jedne i drugie urządzenia występują w rozmaitych wersjach, a firm je produkujących jest też niemało. Odpisz, pomyślimy co dalej.

Pozdrawiam,

Michał.

0
  • #3 11 Maj 2004 20:25
    Mati2
    Poziom 10  

Szczerze powiedziawszy to mam się nauczyć programowania sterowników plc (Simens) i musze poznać przykładowe możliwości podłączenia ich do maszyn związanych z produkcją. Proszę o jakieś wskazówki gdzie mogę uzyskać informacje i programy do programowania PLC (siemens) i co to jest "Allan Bradley"

Dziękuje z informacje Mati2

0
  • SterControl
  • #4 11 Maj 2004 21:35
    michasp
    Poziom 17  

Witam!

Allen Bradley - to firma, która produkuje sterowniki PLC oraz sporo rzeczy związanych ze sterowaniem. Ogólnie rzecz biorąc, to firma z "cyklu": Siemens (sterowniki Simatic), Schneider (sterowniki Modicon), General Electric (sterowniki Fanuc).