Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Programowanie PLC współpraca z falownikami

Mati2 09 May 2004 16:36 26219 22
Altium Designer Computer Controls
    Mati2
    Level 11  
    Chciałbym uzyskać informacje na temat programowania plc od podstaw bo jak na razie jestem zielony :( . Jak podłączyć i dobrze skonfigurować folownik do pracy z sterownikiem. Z góry dziękuje Mati2
    [19-21.10.2021] Technology Days Zapisz się darmo
  • Altium Designer Computer Controls
    michasp
    Level 17  
    Witam!

Jaki przemiennik częstotliwości chcesz oprogramować? Do jakiego sterownika PLC podłączyć? Czy już wiesz, czy oczekujesz podpowiedzi? Takie dane są ważne, bo i jedne i drugie urządzenia występują w rozmaitych wersjach, a firm je produkujących jest też niemało. Odpisz, pomyślimy co dalej.

Pozdrawiam,

Michał.
    Mati2
    Level 11  
    Szczerze powiedziawszy to mam się nauczyć programowania sterowników plc (Simens) i musze poznać przykładowe możliwości podłączenia ich do maszyn związanych z produkcją. Proszę o jakieś wskazówki gdzie mogę uzyskać informacje i programy do programowania PLC (siemens) i co to jest "Allan Bradley"

Dziękuje z informacje Mati2
    michasp
    Level 17  
    Witam!

Allen Bradley - to firma, która produkuje sterowniki PLC oraz sporo rzeczy związanych ze sterowaniem. Ogólnie rzecz biorąc, to firma z "cyklu": Siemens (sterowniki Simatic), Schneider (sterowniki Modicon), General Electric (sterowniki Fanuc).