Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

simson

gzylu1995 22 Maj 2009 20:45 1946 6
  • #1 22 Maj 2009 20:45
    gzylu1995
    Poziom 9  

    Mam problem z simkiem sr50. Chodzi o to, że nie wiadomo z jakiego powodu jakieś 3 dni temu jak przejechałem nim chyba z 40 km i wracałem do domu to bardzo go "zmuliło". Był bardzo słaby... Ledwo dociągnąłem się do domu. Pomyślałem że to przez to, że miałem bardzo mało paliwa w baku, ale gdy nalałem na drugi dzień paliwo to było to samo. Na 1 ciężko się było uciągnąć... Postanowiłem więc przeczyścić gaźnik. Przeczyściłem trochę pozmieniałem ustawienia regulacyjne i trochę się polepszyło... Teraz jest tak że jak go odpale i dam ful gazu to tak z 5 sek pochodzi i dopiero wchodzi na wysokie obroty. Do tego czasami "strzela" mi z tłumika a jazda jest też bardzo kiepska chyba że z małej górki...:/ Podejrzewam, że albo coś jest z cylinder albo z gaźnikiem. Dlatego czekam na wasze pomysły od czego to może być.

    pozdrawiam

  • #2 22 Maj 2009 21:33
    danda
    Poziom 16  

    Jeżeli to stało się nagle w czasie jazdy i na obrotach to obstawiał bym cylinder, tłok. To możesz sprawdzić jadąc do mechanika zajmującego się motorowerami lub skuterami i wkręcić manometr zamiast świecy.
    Druga rzecz jaka mi przychodzi na myśl to czy nie przestawił się cały kosz cewek co by mogło opóźnić zapłon, wtedy też dość znacznie traci na mocy.
    Trzecią rzeczą jest sprawdzenie czy mocno kopci i sprawdzenie czaego i jakich proporcjach do niego zatankowałeś. Kiedyś miałem okazję za sprawą mojego pośpiechu i głupoty dotankować sobie ropy i oczywiście z dodatkiem oleju - strasznie wtedy kopci i ledwo jedzie :)

  • #3 22 Maj 2009 21:41
    gzylu1995
    Poziom 9  

    stało mi sie to po postoju. stanąłem u kumpla na jakieś 30 minut i potem się zaczęło...

  • #4 22 Maj 2009 21:57
    fortronik
    Admin Sprzętu Medycznego

    Kolego ja stawiam na zawór iglicowy (nie zamyka) i zalewa się silnik ewentualnie pływak się zawiesił lub uszkodził. Efekty które podałeś mogą być przyczyną. Sprawdź świece czy jest mokra, jeśli tak wykręcaj gaźnik wyczyść i pozostaje regulacja.

  • #5 25 Maj 2009 23:48
    pomocnik1
    Poziom 9  

    Możliwe że to jest zapłon czyli jak pisał danda kosszyczek sprzęgłowy miałem ten sam problem .Jesli umiesz to spraddz ustawienie zapłonu czyli używając lampy sodoskopowej

  • #6 27 Maj 2009 16:41
    admiral
    Poziom 11  

    Jeśli strzela z tłumika to masz źle ustawiony zapłon.

  • #7 01 Cze 2009 22:38
    jamiol.p
    Poziom 10  

    Ja proponuje sprawdzić uszczelniacz na wale (z lewej strony)
    Miałem podobny problem i się okazało że ciągnął olej ze skrzyni i nie mógł go przepalić. Kiepsko się wkręcał na obroty.
    Można też sprawdzić zapłon, tak jak już wcześniej pisali koledzy.
    Powodzenia przy naprawie:D