Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes CLK200 2.0 Kompresor 98r. automat W208 obroty

23 Maj 2009 12:29 4058 3
  • Poziom 10  
    Witam, mam problem w samochodzie jak w tytule. Po odpaleniu auto działa ok. Podczas jazdy tez ok, do pierwszego zatrzymania, po zatrzymaniu np. na światłach auto zaczyna falować na obrotach i wacha sie w granicach 600-800. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu jest ok do pierwszego zatrzymania. Czasami też gaśnie. Auto ma wymienione świece i nic nie dało. Podczas wizyty u mechanika-diagnosty komputer pokazał ze nie pracuje 1 i 4 cylinder. Co to może być? Auto stoi juz u mechanika 3 dni. Czy może to być przepływomierz, sonda, przewody, cewka..? Może ktoś miał podobny problem. Proszę o pomoc. I może ktoś zna dobrego mechanika w okolicach Warszawy.
    Pozdrawiam
  • Poziom 42  
    Jest tam cewka WN na 1 i 4 cylinder. Może być cewka lub sterowanie cewką -koncówka mocy pod pinem F-20.
  • Poziom 10  
    Dzieki za pomoc. Jak usterka sie naprawi opisze co bylo dokladnie.
    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    emeryt2 napisał:
    Jest tam cewka WN na 1 i 4 cylinder. Może być cewka lub sterowanie cewką -koncówka mocy pod pinem F-20.


    Dokldanie to, była uszkodzona cewka
    Temat zamykam