Witam wszystkich
Tak jak w temacie prosze o przeanalizowanie zalaczonych przeze mnie logow samochodu VW Sharan 1,9 TDI ( 90KM , 1Z ) wszystkie logi zrobione ma cieplym silniku 3 bieg i pedal w podloge Samochod podczas jazdy bardzo dziwnie sie zachowywal przy jezdzie na 4 i 5 biegu maksymalnie rozpedzal sie do 110 km/h i nie dalo sie osiagnac wiekszej predkosci (doslownie jak by mu odbieralo moc) Podczas odczytu bledow VAG - iem wykryto blad 575 - Ciśnienie w kolektorze dolotowym roznica doregolowania Zaczolem szukac przyczyny w wezykach podcisnieniowych okazalo sie ze jeden z nich byl pekniety po usunieciu usterki wezyka samochod zaczol jezdzic lepiej nie jest odczuwalna juz taka utrata mocy jak wczesniej lecz od predkosc 120 km/h wzwyz ciezko sie rozpedza Osiagniecie predkosci 150 km/h zajmuje mu ok 2-3 km ( na plaskim odcinku drogi)
Z gory bardzo dziekuje za szybka odpowiedz
Pozdrawiam wszystkich

Tak jak w temacie prosze o przeanalizowanie zalaczonych przeze mnie logow samochodu VW Sharan 1,9 TDI ( 90KM , 1Z ) wszystkie logi zrobione ma cieplym silniku 3 bieg i pedal w podloge Samochod podczas jazdy bardzo dziwnie sie zachowywal przy jezdzie na 4 i 5 biegu maksymalnie rozpedzal sie do 110 km/h i nie dalo sie osiagnac wiekszej predkosci (doslownie jak by mu odbieralo moc) Podczas odczytu bledow VAG - iem wykryto blad 575 - Ciśnienie w kolektorze dolotowym roznica doregolowania Zaczolem szukac przyczyny w wezykach podcisnieniowych okazalo sie ze jeden z nich byl pekniety po usunieciu usterki wezyka samochod zaczol jezdzic lepiej nie jest odczuwalna juz taka utrata mocy jak wczesniej lecz od predkosc 120 km/h wzwyz ciezko sie rozpedza Osiagniecie predkosci 150 km/h zajmuje mu ok 2-3 km ( na plaskim odcinku drogi)
Z gory bardzo dziekuje za szybka odpowiedz
Pozdrawiam wszystkich


