Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Serwis zewnętrzny SAMSUNG Tele... jaka jest jego nazwa

asziatko 24 Maj 2009 17:39 6546 4
  • #1 24 Maj 2009 17:39
    asziatko
    Poziom 21  

    Witam,

    Prawie miesiąc temu - 28 kwietnia 2009 roku oddałem przez sklep do reklamacji monitor 17" SAMSUNG.

    Wcześniej wpisywałem przez stronę Informacje o Stanie Naprawy numer seryjny monitora i nie ma takiego w bazie.

    Zadzwoniłem do SAMSUNGA żeby dowiedzieć się co tak długo trwa reklamacja, na infolinii też uzyskałem informację że nie ma takiego monitora z takiego sklepu wysłanego pomiędzy takimi a takimi dniami.

    Wczoraj kontaktowałem się ze sklepem czy już może jest monitor i co jest grane że nie ma monitora w SAMSUNGU. I tu dowiedziałem się że został wysłany do serwisu zewnętrznego i między zdaniami padła nazwa tego serwisu taka jak Tele Mark, lub Tele Markt albo coś podobnego.

    Szukałem takiego serwisu w Sieci nie znalazłem, i tu mam do Was pytanie czy ktoś z Was wie jak faktycznie - prawidłowo może się nazywać autoryzowany serwis SAMSUNGA - Tele... ?.

    Pozdrawiam,
    Artur

    0 4
  • Pomocny post
    #2 25 Maj 2009 08:38
    Jj1961
    Poziom 21  

    Jest to serwis centralny naprawiający monitory Samsunga TELMARK . mieści sie w Warszawie przy al. Krakowskiej numeru nie pamiętam ale siedziba jest na terenach dawnego PZL

    0
  • #3 25 Maj 2009 17:05
    asziatko
    Poziom 21  

    Dzięki za odpowiedź. Właśnie o ten serwis mi chodziło.

    0
  • #4 12 Sie 2009 18:39
    hkomar
    Poziom 2  

    SERWIS TELEMARK
    ALEJA KRAKOWSKA 110/114
    02-256 WARSZAWA
    (SAMSUNG)

    0
  • #5 30 Gru 2010 15:34
    optymalizator
    Poziom 12  

    Na al. Krakowskiej miesci sie fizycznie serwis, ale to jest obiekt zamkniety i ochrona moze nas nie wpuscic.
    Dlatego polecam skorzystacz Punktu Obsługi Klienta:

    TELMARK (dzielnica - Bemowo)
    Kluczborska 9
    01-461 Warszawa

    TELEFON KONTAKTOWY 0-22-665-85-85 i odpowiednio nr wew.:

    26 - aktualny status naprawy gwarancyjnej, w godzinach 10:00 - 17:00
    15 - status / zgłoszenie naprawy odpłatnej, w godzinach 10:00 - 17:00
    23 - informacja o naprawach napędów i dysków twardych, 10:00 - 17:00
    24 - sprzedaż części i akcesoriów
    14 - księgowość

    Dyskinalezy odsylac z wypelnionym RMA (na stronie samsunga)
    pozostale urzadzenia z wypelniana gwarancja i paragonem zakupu

    0