Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dobrze ustawiona poczta a nie działa

Afcht 24 Maj 2009 19:42 13641 18
  • #1 24 Maj 2009 19:42
    Afcht
    Poziom 30  

    Witam,mam problem z pocztą jakieś dwa miesiące temu miałem robaka (wirusa) usunąłem go ale poczta od tego czasu mi nie działa próbowałem wszystkiego zmieniałem programy pocztowe bez efektu wyskakuje


    Nie można odnaleźć hosta „pop3.poczta.onet.pl”. Zweryfikuj poprawność wprowadzonej nazwy serwera. Konto: 'pop3.poczta.onet.pl', Serwer: 'pop3.poczta.onet.pl', Protokół: POP3, Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd łączy: 11004, Numer błędu: 0x800CCC0D


    i nie wiem co robić dane są wprowadzone na 1000% dobrze.

    Zainstalowałem Microsoft Office Outlook 2003 i dale wywala błąd



    Zadanie „pop3.poczta.onet.pl - Odbieranie” zgłosiło błąd (0x80040900) : „Nie można znaleźć w sieci wprowadzonej nazwy serwera (może tymczasowo nie działać). Sprawdź, czy jesteś w trybie online i czy nazwa serwera jest poprawna.”

    Co mam robić nie chce instalować nowego systemu.

    0 18
  • #2 24 Maj 2009 20:20
    szaleniec
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Sprawdź z wiersza poleceń:

    Code:
     telnet pop3.poczta.onet.pl 110


    Powinieneś otrzymać coś takiego:
    Code:
    telnet pop3.poczta.onet.pl 110
    
    Trying 213.180.138.17...
    Connected to pop3.poczta.onet.pl.
    Escape character is '^]'.
    +OK POP3 [213.180.138.17] onet 1.21 server ready

    0
  • #3 24 Maj 2009 20:23
    WMichał
    Poziom 31  

    Spróbuj na początek postąpić według tych wskazówek.

    1
  • #4 24 Maj 2009 20:30
    Afcht
    Poziom 30  

    Po wpisaniu telnet pop3.poczta.onet.pl 110 wyskakuje to Dobrze ustawiona poczta a nie działa WMichał to robiłem na samym początku i nic nie dało.

    0
  • #6 24 Maj 2009 20:47
    szaleniec
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Coś wycina port 110, albo Twój ISP, albo nieprawidłowo skonfigurowany firewall.

    0
  • #7 27 Maj 2009 17:44
    Afcht
    Poziom 30  

    Zrobiłem test programem Dobrze ustawiona poczta a nie działa

    CZY NIKT NIE WIE JAK TO ZROBIĆ ?

    0
  • #8 27 Maj 2009 18:27
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    Jak się łączysz z internetem ? Masz po drodze jakiś router ?

    0
  • #9 27 Maj 2009 18:49
    Afcht
    Poziom 30  

    Tak mam. Na innych kompach jest ok. Stało się to po jakimś robaku (wirusie) przed ty działało dobrze,łącze się przez sieć LAN.

    0
  • #10 27 Maj 2009 18:52
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    Jaki miałeś w międzyczasie program antywirusowy , ewentualnie zaporę ?

    0
  • #13 27 Maj 2009 19:00
    Afcht
    Poziom 30  

    Czytałem to już kiedyś i nie pomogło .

    0
  • #14 27 Maj 2009 19:06
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    Nie wiem czy zadziała to po Avaście , ale.. już tłumaczę .

    Zdarzało mi się że po awarii komputera , czy to z winy wirusów czy też innych błędów systemu, miałem zablokowany jakiś program (różne programy) i też nie mógł połączyć się z internetem .
    W moim wypadku pomagała instalacja innego firewall'a , najczęściej instalowałem Bitdefender 9 Pro, który to (nie wiem jak) naprawiał połączenia , pytając się ponownie o zezwolenie na połączenie .
    Do pobrania przykładowo tu :
    http://serwery.computerworld.pl/ftp/10433/BitDefender.Professional.Plus.9.5.html

    0
  • #16 27 Maj 2009 20:55
    Afcht
    Poziom 30  

    Niestety to nie to bo poczta działała mi prawidłowo.

    Dodano po 18 [minuty]:

    DriverMSG napisał:
    Nie wiem czy zadziała to po Avaście , ale.. już tłumaczę .

    Zdarzało mi się że po awarii komputera , czy to z winy wirusów czy też innych błędów systemu, miałem zablokowany jakiś program (różne programy) i też nie mógł połączyć się z internetem .
    W moim wypadku pomagała instalacja innego firewall'a , najczęściej instalowałem Bitdefender 9 Pro, który to (nie wiem jak) naprawiał połączenia , pytając się ponownie o zezwolenie na połączenie .
    Do pobrania przykładowo tu :
    http://serwery.computerworld.pl/ftp/10433/BitDefender.Professional.Plus.9.5.html



    Nic to nie dało :(

    0
  • #17 13 Lip 2009 21:29
    awadam
    Poziom 1  

    W Norwegii jest problem z wysyłaniem poczty, jeśli jest to ten problem, to powinno go rozwiązać

    Which server should I use for outgoing e-mail (SMTP)?
    In order to send email, enter an SMTP server in the settings of your email client. The easiest and most secure method, is to use the SMTP server of your Internet provider. Here are some examples:

    * Frisurf: smtp.frisurf.no
    * Telenor Online: smtp.online.no
    * Telenor E-post Bedrift: smtp.nordicpim.com
    * Tele2: smtp.c2i.net
    * EUnet: smtp.eunet.no
    * Tiscali: smtp.tiscali.no
    * NextGenTel: smtp.broadpark.no
    * Start.no: smtp.powertech.no
    * Get (former UPC/Chello): smtp.getmail.no
    * Bluecom: smtp.bluecom.no

    Please contact your Internet access provider if you are unsure which SMTP server to use.

    If you do not want or have the possibility to use the SMTP server of your Internet provider, you may use smtp.domeneshop.no. If so, you must check "server requires authentification" and that the SMTP server is to use the same username and password for incoming mail. Using this server requires SMTP authentification support in your email client. Some Internet providers has blocked port 25 for use of external SMTP servers. If this applies to you, you may change your email client to use port 587 instead of 25.

    Email clients launched before app. 2001, do not support SMTP authentification. You have to turn on SMTP authentification in the configuration of your email client in order to send email via smtp.domeneshop.no.
    Znalazłem to na stronie http://www.domainnameshop.com/faq.cgi?id=44§ion=13

    0
  • #18 13 Lip 2009 21:37
    oggie
    Poziom 15  

    sprawdz pliczek c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
    (otworz w czymkolwiek - chocby notepad) i zobacz, czy nie masz jakiegos sztucznego przekierowania na localhosta czy na co innego dla pop3.

    0
  • #19 13 Lip 2009 21:42
    Afcht
    Poziom 30  

    Problem został rozwiązany tego samego dnia co napisałem ostatni post,powodem było zniknięcie nr. ''serwer DNS'' po wpisaniu ponownie poczta działa.

    4