Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dobrze ustawiona poczta a nie działa

24 Maj 2009 19:42 14211 18
  • Poziom 30  
    Witam,mam problem z pocztą jakieś dwa miesiące temu miałem robaka (wirusa) usunąłem go ale poczta od tego czasu mi nie działa próbowałem wszystkiego zmieniałem programy pocztowe bez efektu wyskakuje


    Nie można odnaleźć hosta „pop3.poczta.onet.pl”. Zweryfikuj poprawność wprowadzonej nazwy serwera. Konto: 'pop3.poczta.onet.pl', Serwer: 'pop3.poczta.onet.pl', Protokół: POP3, Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd łączy: 11004, Numer błędu: 0x800CCC0D


    i nie wiem co robić dane są wprowadzone na 1000% dobrze.

    Zainstalowałem Microsoft Office Outlook 2003 i dale wywala błąd



    Zadanie „pop3.poczta.onet.pl - Odbieranie” zgłosiło błąd (0x80040900) : „Nie można znaleźć w sieci wprowadzonej nazwy serwera (może tymczasowo nie działać). Sprawdź, czy jesteś w trybie online i czy nazwa serwera jest poprawna.”

    Co mam robić nie chce instalować nowego systemu.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Sprawdź z wiersza poleceń:
    Code:
     telnet pop3.poczta.onet.pl 110


    Powinieneś otrzymać coś takiego:
    Code:
    telnet pop3.poczta.onet.pl 110
    
    Trying 213.180.138.17...
    Connected to pop3.poczta.onet.pl.
    Escape character is '^]'.
    +OK POP3 [213.180.138.17] onet 1.21 server ready
  • Poziom 31  
    Spróbuj na początek postąpić według tych wskazówek.
  • Poziom 30  
    Po wpisaniu telnet pop3.poczta.onet.pl 110 wyskakuje to Dobrze ustawiona poczta a nie działa WMichał to robiłem na samym początku i nic nie dało.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Coś wycina port 110, albo Twój ISP, albo nieprawidłowo skonfigurowany firewall.
  • Poziom 30  
    Zrobiłem test programem Dobrze ustawiona poczta a nie działa

    CZY NIKT NIE WIE JAK TO ZROBIĆ ?
  • Poziom 30  
    Tak mam. Na innych kompach jest ok. Stało się to po jakimś robaku (wirusie) przed ty działało dobrze,łącze się przez sieć LAN.
  • Poziom 30  
    Czytałem to już kiedyś i nie pomogło .
  • Admin grupy komputery
    Nie wiem czy zadziała to po Avaście , ale.. już tłumaczę .

    Zdarzało mi się że po awarii komputera , czy to z winy wirusów czy też innych błędów systemu, miałem zablokowany jakiś program (różne programy) i też nie mógł połączyć się z internetem .
    W moim wypadku pomagała instalacja innego firewall'a , najczęściej instalowałem Bitdefender 9 Pro, który to (nie wiem jak) naprawiał połączenia , pytając się ponownie o zezwolenie na połączenie .
    Do pobrania przykładowo tu :
    http://serwery.computerworld.pl/ftp/10433/BitDefender.Professional.Plus.9.5.html
  • Poziom 30  
    Niestety to nie to bo poczta działała mi prawidłowo.

    Dodano po 18 [minuty]:

    DriverMSG napisał:
    Nie wiem czy zadziała to po Avaście , ale.. już tłumaczę .

    Zdarzało mi się że po awarii komputera , czy to z winy wirusów czy też innych błędów systemu, miałem zablokowany jakiś program (różne programy) i też nie mógł połączyć się z internetem .
    W moim wypadku pomagała instalacja innego firewall'a , najczęściej instalowałem Bitdefender 9 Pro, który to (nie wiem jak) naprawiał połączenia , pytając się ponownie o zezwolenie na połączenie .
    Do pobrania przykładowo tu :
    http://serwery.computerworld.pl/ftp/10433/BitDefender.Professional.Plus.9.5.html



    Nic to nie dało :(
  • Poziom 1  
    W Norwegii jest problem z wysyłaniem poczty, jeśli jest to ten problem, to powinno go rozwiązać

    Which server should I use for outgoing e-mail (SMTP)?
    In order to send email, enter an SMTP server in the settings of your email client. The easiest and most secure method, is to use the SMTP server of your Internet provider. Here are some examples:

    * Frisurf: smtp.frisurf.no
    * Telenor Online: smtp.online.no
    * Telenor E-post Bedrift: smtp.nordicpim.com
    * Tele2: smtp.c2i.net
    * EUnet: smtp.eunet.no
    * Tiscali: smtp.tiscali.no
    * NextGenTel: smtp.broadpark.no
    * Start.no: smtp.powertech.no
    * Get (former UPC/Chello): smtp.getmail.no
    * Bluecom: smtp.bluecom.no

    Please contact your Internet access provider if you are unsure which SMTP server to use.

    If you do not want or have the possibility to use the SMTP server of your Internet provider, you may use smtp.domeneshop.no. If so, you must check "server requires authentification" and that the SMTP server is to use the same username and password for incoming mail. Using this server requires SMTP authentification support in your email client. Some Internet providers has blocked port 25 for use of external SMTP servers. If this applies to you, you may change your email client to use port 587 instead of 25.

    Email clients launched before app. 2001, do not support SMTP authentification. You have to turn on SMTP authentification in the configuration of your email client in order to send email via smtp.domeneshop.no.
    Znalazłem to na stronie http://www.domainnameshop.com/faq.cgi?id=44§ion=13
  • Poziom 15  
    sprawdz pliczek c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
    (otworz w czymkolwiek - chocby notepad) i zobacz, czy nie masz jakiegos sztucznego przekierowania na localhosta czy na co innego dla pop3.
  • Poziom 30  
    Problem został rozwiązany tego samego dnia co napisałem ostatni post,powodem było zniknięcie nr. ''serwer DNS'' po wpisaniu ponownie poczta działa.