Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw Golf 91 r. 1.3 benzyna/LPG wtrysk-nie pali na benzynie

24 Maj 2009 19:48 6255 8
  • Poziom 9  
    Czesc mam problem z moim golfem 1.3 wtrysk otóż auto troche stało po czym próbowałem odpalic go na benzynie niestetyt chodził tylko nawolnych obrotach a gdy probowalem dodac gazu dusiło go i gasł. Na LPG chodzi bezbłednie. Ale teraz już wogóle nie chce odpalic na benzynie. Pompa ciśnie odkrecałem wtryski i lało paliwo, filtr paliwa wymieniony pompka brzeczy przy przekęceniu kluczyka.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 10  
    Musisz wpiąć w układ paliwowy zegar. Możliwe, że ciśnienie wtrysku jest za niskie i nie otwiera wtryskiwaczy. Poszukaj w necie jakie ciśnienie powinno być do twojego silnika (chyba coś koło 3 bar ale pewny nie jestem) i sprawdź ile daje u ciebie.
  • Poziom 9  
    Mówisz że to może być wina pompki spróbuje sprawdzić a gdzie najlepiej go wpiąć zaraz przy wtryskiwaczach?
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 22  
    To że słychać pracę pompki paliwa nie znaczy że daje ona odpowiednie wysokie ciśnienie.Może i potrafi przepompować ona butelkę benzyny w ciągu kilku sekund ale wystarczy lekko przytkać kruciec palcem aby ją "zadławić".
    Sprawdź przede wszystkim wszelkie połączenia elektryczne między centralką(instalacją) od LPG a orginalną instalacją samochodu.Dwa dni temu w Astrze na jednopunktowym wtrysku miałem podobne objawy.Na gazie samochód zachowywał się idealnie,a po przełączeniu na benzynę pracował jedynie na wolnych obrotach.Okazało się że urwał się przewód(czytaj:połączenie na skrętkę,owinięte kilometrem taśmy izolacyjnej robionej przez osoby montujące LPG)połączony między układem wtryskowym a centralką.
  • Poziom 9  
    Za radą sprawdziłem te kable przychodzące do wtryskiwaczy silnik teraz znów pracuje na wolnych obrotach jednak jak sie go odpowiednio podpompuje wejdzie na wysokie obroty .
  • Poziom 22  
    "Musisz sobie wyobrazić" które z elementów samochodu są odpowiedzialne za pracę na benzynie a które na gazie.Skoro mówisz że na gazie wszystko jest OK.Mogę zdiagnozować tylko że układ odpowiedzialny za "wytwarzanie wysokiego napięcia jest wporządku"(czytaj:czujnik wału,świece,przewody WN,cewka itd).Podobnie rozrząd,zawory,ciśnienie cylindrów,szczelność układu dolotowego i stan(zapchanie)układu wydechowego w normie.
    Pozostaje:jakość paliwa,pompa paliwa,wtryskiwacz,błędy w komputerze.
    Spróbuj na całą noc rozłączyć akumulator.Czasem takie "zresetowanie komputera"potrafi zrobić cuda.
  • Poziom 39  
    vw 1.3 nz nie trzeba odłaczać bo ma to "standardzie" (ecu ma zasilanie tylko przez stacyjkę) pozatym że nie ma na pewno w nim błędów bo on takowych nie jest w stanie zdiagnozować a co dopiero zapamiętać

    kol. Dominus1986 - jak poprzednicy pisali - paliwo (ciśnienie, reg ciśnienia na listwie, wtryskiwacze, prąd do wtryskiwaczy,)

    [/quote]Za radą sprawdziłem te kable przychodzące do wtryskiwaczy silnik teraz znów pracuje na wolnych obrotach jednak jak sie go odpowiednio podpompuje wejdzie na wysokie obroty
    Cytat:

    ale pewnie nie ma siły jechać - pomierz napięcie na przewodzie sygnałowym sondy
  • Poziom 11  
    A może ma wode w paliwie
  • Poziom 9  
    ja mam pytanie tutaj do tych pomp paliwa. mam taki sam problem jak kolega tutaj. golf 2 1.8 88r. i z powodu jazdy na samym gazie wogole nie chce odpalac. pompa najwyrazniej ktoras pompa zostala uszkodzona bo w pewnym momencie nie bylo w baku benzyny i pompa pracowala na sucho. odlaczylem bezpiecznik i jezdzilem na samym gazie ale teraz zima i samochod ciezko odpala na gazie. chcialem znow zrobic na benzyne ale coz no samochod nie odpala a wszystko zostalo odpowiednio ustawione. pewnie to wina ponpy ale ktorej? tej w baku czy tej pod spodem?