Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

PASSAT B3 93r silnik 2E benzyna, immobiliser - brak zapłonu.

krzygier 24 May 2009 20:14 4286 13
Relpol
  • #1
    krzygier
    Level 11  
    Witam.

    Auto tak jak w temacie, nie wiem co się stało ale autko postało kilka dni po ostatniej trasie i teraz zero oznak życia. Dokładniej to aktywuje imo (kontrolka gaśnie,krótki sygnał) ale po przekręceniu kluczyka w stacyjce zero efektu deska rozdzielcza ciemna tzn. żadna kontrolka się nie zapali widoczne są tylko wskaźniki czasu i kilometrów, tak jak bym miał imo wyłączone. Aku na 100% dobre bo to co jest bez zapłonu to wszystko działa centralny, oświetlenie auta, radio (przerobione), nic poza tym.

    Czyżby problem z immobiliserem?? Niby jego działanie jest prawidłowe załączenie - kontrolka gaśnie, krótki sygnał, wyłączenie - kontrola się zapala, długi sygnał, po dłuższej bezczynności sam się też wyłącza.

    Z trasy zjechał bez problemów w trakcie też nic nie było, stało się nagle i nie wiadomo skąd :(.
  • Relpol
  • #2
    Jurek220
    Level 30  
    Co ma Immo do reszty kontrolek na desce?
    Pozdr.
  • #3
    krzygier
    Level 11  
    Jak nie włącze ima to mam taki sam objaw zero zapłonu i jakichkolwiek kontrolek na desce ani ciśnienia, MFA, aku, ABS... . A teraz niby immo sie aktywuje a i tak nie mam nic.
  • #4
    domex32
    Moderator of Cars
    No to masz przyczynę, mimo pewnie dokładane, dobierz się do niego i sprawdź przekaźniki, połączenia, pewnie coś nie łączy.
  • #5
    AUTO-MAR
    Level 20  
    A prościej to sprawdz które 2 przewody od immo są podłączone pod przecięty przewód w aucie i zewrzyj to
  • #6
    krzygier
    Level 11  
    A gdzie moge znaleźć układ sterujący ima, jesli faktycznie jest dokładany to gdzie typowo się go montuje pod deską rozdzielczą obok bezpieczników i przekaźników czy gdzieś pod maską mam szukać? Osobiście założyłbym pod deską gdzieś pod kierownicą tam trochę miejsca jest.
  • #7
    Aleksander_01
    Level 42  
    "Leć" po kablach i znajdziesz.
  • #8
    AUTO-MAR
    Level 20  
    To zależy od warsztatu który go mątuje jak od smaku chleba kto go piecze najlepiej iść po przewodach od czytnika
  • #9
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Nikt nie pomoże bo tam nie było fabrycznie immo.
    Zakładając że ten wynalazek działa, to padła kostka stacyjki.
  • #10
    AUTO-MAR
    Level 20  
    no właśnie

    Dodano po 41 [sekundy]:

    ale pisze że ma dokładany
  • #11
    krzygier
    Level 11  
    To czy stacyjka czy immo okaże się jak zlokalizuje immo i zmostkuje ten przecięty kabel blokujący zapłon. Jeśli dalej nic nie będzie to wtedy faktycznie stacyjka, bo immo jak dla mnie zachowuje się normalnie.
    Będe szukał jutro jak wrócę z pracy.

    A w lataniu po kablach doświadczenie mam choćby z automatyki przemysłowej i starego parku maszynowego bez dokumentacji.
  • #12
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    krzygier wrote:
    A w lataniu po kablach doświadczenie mam choćby z automatyki przemysłowej i starego parku maszynowego bez dokumentacji.

    To zrobisz raz dwa.
    zerknij od razu pod kolumnę, jak ktoś ciachał to pewno blisko stacyjki (bo tak szybciej i łatwiej)
  • #14
    krzygier
    Level 11  
    Sorki że dopiero dzisiaj ale z tymi plastikami dojść do ładu to tragedia.

    Efekt jest taki, że autko działa. Padło w jakimś stopniu immo a dokładniej ten styk co idzie pod stacyjkę. Mały "mosteczek" i cacy, ale i tak muszę immo aktywować bo pomimo tego mosteczka nie mam zapłonu. Mam wszystkie potrzebne kontrolki na desce rozdzielczej ale immo jeszcze coś blokuje więc dalej aby odpalić autko musze nosić "pipka dręczyciela" przy kluczach.
    Nie chciało mi się szukać tej drugiej blokady aby immo całkiem wyłączyć ważne że autko działa.

    Dzięki wszystkim za sugestie i pomoc.