Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SUB 9.1 CLASSIC - Czy to dobry wybór?

25 Maj 2009 10:00 4337 9
  • Poziom 15  
    Witam wszystkich jestem początkującym na tym forum i mam następujące pytania:
    -mam takie pytanie odnośnie tego subwoofera: znalazłem na youtube taki filmik: http://www.youtube.com/watch?v=t7BTpCh3RUs chodzi mi o to czy rzeczywiście tak jest z tą cewką uderzającą o magnes? ale jeżeli rzeczywiście tak jest to czy ten zamontowany w środku wzmacniacz jest za słaby do tego głośnika? to czy można to jakoś ograniczyć albo wyeliminować?np. poprzez wymianę transformatora na np. 200VA 2x24V albo poprzez wymianę kondensatorów na pojemniejsze np. 2x10000 uf ?( nie znam się na tym za bardzo tylko z ciekawości pytam).
    -chciałbym nabyć owy subwoofer ale nie wiem jak by się zgrał z moją miniwieżą onkyo CS-525 ?
    -co sądzicie o tej miniwieży onkyo cs-525 oraz o onkyo cs-725 ? u mnie cs-525 gra w pokoju 11,5m kw. i wysokim na 2,4m i jest ok ale trochę mi brakuje basu znaczy się bas jako taki jest ale nie w całym pokoju (na środku najsłabszy). Więc myślę o tym subwooferze a ewentualnie jaki niedrogi sub polecacie do tej miniwieży? z góry dziękuję i proszę o jakieś sensowne odpowiedzi.

Dodano po 16 [minuty]:

Mam jeszcze jedno pytanie A więc: Czy miniwieża onkyo cs-525 i jakiś subwoofer np. wspomniany przeze mnie wyżej sub 9.1 classic czy może jakiś inny np. jamo sub 250 albo yamaha yst sw045 zagra lepiej niż głośniki komputerowe logitech x-540 ? chodzi mi o to jak by wypadło porównanie obu zestawów (ta miniwieża+subwoofer i logitech x-540) który zestaw by lepiej zabrzmiał jeżeli chodzi o wokale, dynamikę, bas, czy głośność?oczywiście chodzi mi tylko o muzykę.
  • Poziom 39  
    najwieksza zaleta tego suba jest cena i to ze jest to gotowiec

ten GDN wg mnie nie za bardzo nadaje sie do subwooferow i poszukalbym czegos innego