Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Łapa szczęścia (maszyna do wyciągania maskotek)* Przeróbka *

al_bundy 25 Maj 2009 16:32 6252 7
  • #1 25 Maj 2009 16:32
    al_bundy
    Poziom 10  

Witam Panowie, odrazu zaznaczam, iż jestem zielony jak chodzi o elektronike. Potrzebuje przerobić maszyne(a raczej to komuś zlecić) zależy mi aby maszyna zapewniała "pewną wygraną" tzn. że po wrzuceniu monety pozwala na wiele prób "wyciągania" maskotki, po wyciągnięciu jednej maskotki maszyna się wyłącza. Wiem, że jest to możliwe i wiem, że fabrycznie takie maszyny istnieje.
    Szukam kontaktu bądź porady kto i za ile może mi to zrobić? i czy taka przeróbka jest bardzo skomplikowana?

0 7
  • #2 25 Maj 2009 22:23
    JAN64
    Poziom 11  

Zdecydowanie mało danych o swoim automacie podałeś. Są produkowane łapy szczęścia sterowane mikrokontrolerami, gdzie taką opcję można ustawić na tzw. DIP switch'ach lub w odpowiednim mene do programowania urządzenia. Zanim zaczniesz kombinować ze sterowaniem, upewnij się czy twoja łapa chwyta dobrze załadowane do urządzenia zabawki - są różne wielkości łap odpowiednie do wielkości zabawek. Niektórzy operatorzy urządzeń specjalnie (na frajera) wkładają duże zabawki do automatu, który nie jest wstanie ich podnieść.
    Jeżeli temat jest jeszcze aktualny zadzwoń do mnie - 607-397-527.

0
  • #3 26 Maj 2009 19:00
    al_bundy
    Poziom 10  

Maszyny jeszcze nie posiadam:) Dlatego dowiaduje się jak to najlepiej zrobić, czego i gdzie szukać i jak mam poznań czy ewentualną maszyne można przerobić?

0
  • #4 31 Maj 2009 13:37
    JAN64
    Poziom 11  

Piszesz jak urzędnik skarbowy, który chce się dowiedzieć czy taką maszynę można zaliczyć do automatów zarobkowych, podlegających ustawie o grach losowych.
    Jak nie masz automatu, to poszukaj w necie listy producentów i zamów automat spełniający twoje wymagania.

0
  • #5 03 Cze 2009 12:32