Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Galaxy MK II instalacja centralnego zamka

x16xe 25 May 2009 23:39 9719 7
  • #1
    x16xe
    Level 10  
    Witam. i z góry przepraszam was forumowicze jesli temat sie trafil juz.. ale niestety go nie znalazlem.. W sprawach elektryki jestem samoukiem i czasem robie bledy. Dzis poraz kolejny zakladalem dodatkowa centrale zamka centralnego z potrzeby sterowania nim drogą radiową. zazwyczaj wpinałem sie pod siłownik master i wszystko działało bez zarzutu. Dziś problem pojawil sie przy Fordzie Galaxy Mk II 1.9Tdi w wiazce idacej do silownika znalazlem napiecie stale w kablu czerwono bialym, i polaczylem z kablem czerwonym sterownika, i w brazowym kablu silownika podlaczylem mase sterownika , sterownik dzialal reagowal na pilot itp , odpielem po chwili probuje jeszcze raz .. nie dziala. ani centralka (nowa) ani centralny zamek, na kablu czerwono - bialym napiecie zniknelo . centralny zamek dziala tylko przyciskiem wewnątrz. i nie zamyka drzwi kierowcy czyli tam gdzie sie wpinalem. Proszę O pomoc i fachową poradę

    Zasady działu , proszę dbać o pisownię. [MS]
  • #2
    sadek1979
    Cars specialist
    Może tylko ja tak rozumuję ale z tego co opisałeś to zasilanie sterownika dałeś z czerwono-białego (stały +) a masę sterownika z masy siłownika ? Coś kolego pomyliłeś szczególnie z tą masą Na początek sprawdz bezpieczniki , a następnie wepnij się pod moduł pod fotelem kierowcy (o ile nie skończył się )
  • #3
    x16xe
    Level 10  
    A wiec tak problem rozwiazany:) sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i spalil sie bezpiecznik nr 32, a nie od centralnego zamka. i taki info dla potomnych;p jesli podlaczamy centralke plus centralki wpinamy w czerwono żółty kabel idący do brązowej kostki od sterowania szyb, mase centralki to wiadomo - do masy ;) . Kable sterowania zamkiem znajduja sie w gornej kostce silownika (3 kablowa) zielony odpowiada za zamykanie a szary za otwieranie :)

    Dodano po 3 [minuty]:

    Tak tomku pomylilem mase;p bo myslalem ze w tym brązowym kablu idacym do silownika master idzie masa.. nie wiem co mi strzelilo do glowy zeby mase w kable wpinac.. nigdy tego nie robilem zeby sie tak wpinac. i strzelil bezpiecznik, dzieki ktoremu nawet zegary nie chcialy wracac na miejsce a mianowicie obrotomierz zostawal w pozycji takiej jak przed zgaszeniem i reszta zegarow tez
  • #4
    mmrowek
    Level 10  
    Mam problem bo nie moge wogle podłaczyc siłownika do alarmu. z alarmu wychodza 2 kable z prondem zamiennym i nie wiem jak podłaczyc do siłownika albo komfortu pod fotelem. Ktoś mi pomoże????
  • #5
    x16xe
    Level 10  
    napisz do mnie na gadu pod nr 2086432 albo zadzwon pod 721 155 095 to ci pomoge
  • #6
    mmrowek
    Level 10  
    Dzięki ale dałem rade. DZIEKI ZA CHECI
  • #7
    Anonymous
    Anonymous  
  • #8
    Anonymous
    Anonymous