Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterownik czasowy z regulacją do sterowania przekaźnikami

26 Maj 2009 11:10 3905 9
  • Poziom 14  
    Witam wszystkich.
    Potrzebuje zrobić prosty sterownik czasowy z regulacją do sterowania przekaźnikami, czyli daje sygnał i sterownik włącza się na czas który wczesniej określiliśmy np. potencjometrem. Przekaźniki ktore ma zasilać to 12/24 V. Sterownik ma być dokładny do 1s i regulacje czasu od 1s do powiedzmy 5 minut. Ma ktoś pomysły na wykonanie takiego sterownika?
    Posiadam też taki wyświetlacz:
    Myslałem o zastosowaniu go do tego sterownika aby wyswietlał czas na jaki ma uruchomić przekaźniki, jednak to moze być już bardziej skomplikowane...
    Pozdrawiam.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 14  
    Jestem raczej początkujący i potrzebowałbym głębszych wyjaśnień, instrukcji i schematów :)
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 14  
    Znalazłem coś takiego:
    Czy potencjometrem steruje się tutaj opóźnieniem?