Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sharan 2.0 + gaz nie zapala

26 Maj 2009 20:53 5047 12
  • Poziom 12  
    Witam serdecznie. VW SHARAN 1996 2.0 benzyna + gaz. Auto przyjechało do mnie na sznurku... po podłączeniu pod vaga wyrzucił błąd czujnika położenia wału...faktycznie był styrany a przewody na nim zwarte wszystkie razem...czujnik wymieniłem na drugi a auto nadal nie pali:/ błąd zniknął ale nie zapala...na cewce nie ma stałego prądu po stacyjce nie słychać też pompy i brak iskry:/ jeszcze jedna rzecz którą zauważyłem do kontrolka od gazy przestała się zapalac po przekręceniu stacyjki... bardzo proszę o pomoc...auto na sterowniku SIMENS...

    -cewka podłożona
    -czujnik nowy
    -przekaźniki i bezpieczniki sprawdzone

    Pozdrawiam i proszę o pomoc
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 12  
    Też nad tym myślałem tyle że kręci za każdym razem...fakt faktem że klijent jeździł na rozruszniku:/ jak mu auto nie odpalało...ale po skrosowaniu przewodów na kostce auto kręci...:/
  • Poziom 42  
    Kręcenie to 50 , a tam brak 15 , nie na szafę ale na sterownik.
  • Poziom 12  
    Wyciągnąłem kostkę i zmostkowałem przewody na kostce...auto kręci a efektu zero:/ nadal niema napięcia na cewce...dałem prąd z akumulatora na cewke i auto tez nie zapaliło:/
  • Poziom 42  
    Sprawdz, czy po kluczyku masz napięcie na pinie 23 i 38 sterownika. Następnie czy załącza przekaznik pompy i wtrysków / daje +/ , na poz.12 - ostatni na dole po prawej stronie.
  • Poziom 12  
    Zprawdzałem...prąd na tych pinach jest...czy czujnnik halla w aparacie zapłnonowym moze byc przyczyna??
  • Poziom 42  
    Przekaznik sprawdziłeś? Widzę ,że masz swoją metodologię szukania usterki - wymienianie części.
  • Poziom 14  
    dzień dobry
    objawy ktore opisujesz plus wszystkie działania mogą świadczyć o niedziałaniu immobilazera lub klient nie powiedzała o jakimś zabezpieczeniu
  • Poziom 42  
    No , te rzeczy , to pytający sądzę sprawdził na samym początku. Napisał "auto do mnie przyjechało na sznurku" , chyba para się elektryką samochodową lub mechanika. Dział też dla zaawansowanych.

    Jeżeli jest inaczej , to dałem się podpuścić.
  • Poziom 12  
    Znalazłem prąd na cewce... auto zostało zabezpieczone przez osobę która z elektryką miała chyba bardzo mała wspólnego... po użyciu "nożeczek" i wycięciu alarmu i zabezpieczeń jest prąd na cewce...pompa pracuje...niestety iskry nadal niema... sprawdziłem połączenie cewki ze sterownikiem i jest wszystko ok...cewka sprawdziłem miernikiem i też ok...dzisiaj kolejny dzien walki...jak odpale ten wynalazek to napisze co i jak...

    Pozdrawiam
  • Poziom 14  
    dzień dobry
    ktoś na forum pisał abyś sprawdził zasilanie na aparat zapłonowy ewentualnie spróbował go samemu wysterować , niestety same pomiary nie zawsze dają prawidłowe efekty w przypadku cewek vw.
  • Poziom 12  
    Auto zapaliło...wyciąłem całe zabezpieczenie z "allegro" założone przez jakiego "elektryka":) i pokaz się prąd na cewce...główną przyczyną był uszkodzony czujnik położenia wału...do tego silnika tylko i wyłącznie czujnik orginalny SIMENS po włożeniu zamiennika firmy FACET lub EPS auto nie zapalało ( nie zmylcie się tym że chodzi pompa paliwa). Włożyłem orginalny czujnik wyciąłem cuda pozakładane przez magika i auto zapaliło od tyku:)



    Pozdrawiam