Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Toyota Corolla Verso 1.8 16V 2005r silnik VVT-i 130KM

BoGi579 26 May 2009 21:10 11167 3
  • #1
    BoGi579
    Level 10  
    Może to życiorys, ale nie daje mi spokoju.
    Toyota Corolla Verso 1.8 16V 2005r silnik VVT-i 130KM 120tyś przebiegu trzy miesiące na gazie.
    Auto sprawdzone na benzynie wszystko OK.
    Auto osiągnie swoją temperaturę i przechodzi na gaz jest w miarę ok., ale przy prędkości gdzie silnik dochodzi do 3700 obrotów jakby brak mocy i ciągu trzeba zmienić bieg na niszy, i na skrzyżowaniu, ruszaniu z miejsca trzeba przy gazować żeby ruszyć inaczej zgaśnie, spalanie gazu 9.5l, ale jeśli auto tak szarpnie i to włączają się trzy kontrolki, awaria silnika, krótko mówiąc powinienem jechać do serwisu i auto na gazie chodzi ok. nie gaśnie, ale spalanie 13l zawsze po mieście ta sama trasa, wiec zatrzymuje auto zdejmuje klemę minus na ok. 10s kasują się błędy i znowu jeżdżę 9.5l na 100km, dziś dopiero zauważyłem, bo zawsze jak zaczynał szarpać to tankowałem gaz a właśnie dziś według moich obliczeń powinien mieć gaz i nie zapaliła się kontrolka rezerwy, więc go męczyłem tym szarpaniem i w końcu załączyła się rezerwa gazu i panowie auto zaczęło pracować tak jak powinno żadnej różnicy jazda bez/gaz. Wyłączam silnik i znowu załączam ma problem przejść w stan rezerwy obroty skaczą dodawanie gazu z wyczuciem po mękach powoduje, że zapala się kontrolka rezerwy i jak ręką odjąć auto pracuje super. Teraz tak nie mogę przecież jeździć no stop na rezerw. Byłem już raz u gazownika i wszystko na kąpie pokazuje dobrze, on jeździł autem i też nie może zrozumieć, co się dzieje, mam jechać teraz w sobotę i auto ma być testowane na lepszym sprzęcie, zobaczymy może znajdziemy gdzie jest przyczyna takiego zachowania silnika, a może ktoś z waz przeżył coś podobnego, lub słyszał może jakaś podpowiedz a my to sprawdzimy.
  • #2
    dariusz105
    Level 26  
    dokladna konfiguracja instalacji lub zdiecia.po wizycie u montera printscreen ustawien.
  • #4
    BoGi579
    Level 10  
    dziś odpalam auto, wczoraj zgasiłem na gazie i rezerwie odpalam przełącza sie na gaz i obroty zalesią 300, 150,200, 2000, 400 gaśnie odpalam jeszcze raz od razu przechodzi na gaz i znowu obroty szleją z wyczuciem dodaje gazu aż oświeci się kontrolka rezerwy gazu i w tedy OK!!!
    z tego, co pamiętam w trakcie rozmów to jest sekwencja z sterownikiem zenit III generacja.:cry: