Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VAG K+Can Commander 1.4 China

daaniel88 27 May 2009 00:42 152628 67
  • #1
    daaniel88
    Level 11  
    Witam

    Poszukuje programu VAG K+Can Commander 1.4 - tylko że uwaga: wersje do chińskich interfejsów z ebay. Ten program po odpaleniu ma na pasku u góry napisane China.

    Dziękuje bardzo za ewentualną pomoc
  • #3
    misiek2290
    Level 1  
    uwaga!!! plik jest zawirusowany
  • #4
    daaniel88
    Level 11  
    dziękuje bardzo matiasek360.
    plik jest ok!
  • #5
    brandy-p
    Level 31  
    To jest wersja CHINA (bez klucza sprzętowego), dlatego nie które programy widzą wirusa.
  • #6
    sipowitz
    Level 18  
    brandy-p wrote:
    To jest wersja CHINA (bez klucza sprzętowego), dlatego nie które programy widzą wirusa.

    Nie prawda, po odpaleniu zawirusowanego pliku, pojawia się kolejne zadanie w menedżerze i wyświetla okienko, aby zrestartować i w konsekwencji narozrabiać. Dlatego ostrożnie, zdrowa wersja jest do pobrania na http://www.uuctech.com/Download/VAG-K+CAN-1.4.html
  • #7
    tomqad
    Level 11  
    wlasnie co jest z tym oprogramowaniem kupilem pare dni temu od pinpongów VAG K+CAN 1.4 Commander i tez widzi mi trojana w VW tester prosił bym o jakis namiar na sterowniki do usb dzieki
  • #8
    sipowitz
    Level 18  
    Chodzi kolego o to, że faktycznie jest ten soft "zapaprany" i nie ma to związku z tym co pisał kolega powyżej, tj. braku klucza sprzętowego itd. Po odpaleniu takiego softu, automatycznie tworzy się zadanie widoczne w menedżerze urządzeń, które wymusza ponowne uruchomienie systemu i jak mniemam odpalenie przy starcie jakiegoś parchatego pliku. Na szczęście udało się opanować sytuację przed restartem.
    Skorzystaj z powyższego linka a sterki pod USB to zwykłe windowsowe USB <-> Serial Converter. Pamiętam o odpowiednim zgodnym ustawieniu wirtualnego portu COM z tym w programie.
  • #9
    tomqad
    Level 11  
    ustawione mam poprwnie wirtualny na con3 i testuje na com3 port ok interface nie wykryto program vcds akp 805.4 czy ten kabelek na tym prog. nie smiga
  • #10
    sipowitz
    Level 18  
    Oj panie, pod ten soft jest dedykowany kabel, czy K+CAN... itd. Nie rób takich trików, bo wywalisz kabla...
  • #11
    tomqad
    Level 11  
    moze ktos sie orientuje jaki kabelek do vag tacho (mam vag com obdII i cag -k +can commander full podpasi jakis dzieki za podpowied
  • #12
    sipowitz
    Level 18  
    Do VAG Tacho też masz dedykowany kabelek. Nie ma uniwersalnych rozwiązań.
  • #13
    tomqad
    Level 11  
    wiesz moze jaki to kabelek pozdrawiam i gdzie mozna go nabyc
  • #15
    tomqad
    Level 11  
    nie zabardzo podpasi mi do audi 2005 bo jest na can
  • #17
    tomqad
    Level 11  
    vag -k +can commander full nie poradzi sobie z tym autem? o ile mi zadziala bo jakis problem znim ciagle! chyba go odesle a moze potrzebuje HEX-USB+CAN juz zgłupalem !!!pomocy czym zaadoptowac nowy lkuczyk do audi a3 2005 1,9 dti prosze znawców o pomoc
  • #18
    brandy-p
    Level 31  
    tomqad wrote:
    vag -k +can commander full nie poradzi sobie z tym autem? o ile mi zadziala bo jakis problem znim ciagle! chyba go odesle a moze potrzebuje HEX-USB+CAN juz zgłupalem !!!pomocy czym zaadoptowac nowy lkuczyk do audi a3 2005 1,9 dti prosze znawców o pomoc

    K+can nie powinien miec problemów z tym autem. Mam wersję 1.4 china i podpinałem się pod golfa V paska B6 porsche cayenne. Jeśli też masz chińczyka to spróbuj wyłączyc antywirusa.
  • #19
    tomqad
    Level 11  
    witam otoz podejrzewam ze kabelek jest uszkodzony po podlaczeniu tylko do komputera wyswietla sie dymek :jedno urzadzenie podłaczone do tego komputera ma awarie czy to moze byc wina antyvira
  • #21
    tomqad
    Level 11  
    pan "pinpong" podesłał nowy kabelek i działa bez zarzutu
  • #22
    klosek6
    Level 14  
    mam pytanie czy tym fejsem odczytam błędy vw caddy abs pojazd posiada linie can czy odczytam tym błędy? jeżeli tak to jaki był by program potrzebny?
  • #23
    klosek6
    Level 14  
    czy ktoś wie czy się połącze
  • #24
    bolek
    Level 35  
    A ja mam pytanie czy jest sens kupowac chińczyka do podstawowych "własnych robót" czy nabyć VAG CANa w cenie 400zł?

    Z tego co widze to chińczyk ma chyba większe możliwości.
  • #25
    sipowitz
    Level 18  
    Jasne VCDS 908 jest najlepszym rozwiązaniem, natomiast Commander pośrednio. VAG CAN jest również ok, ma gotowe procedury, np. VCDSem robi się to na piechotkę. Przewaga VCDSa jest taka, że wszytko nim zrobisz, VAG CANem niekoniecznie, ale rozwija się dynamicznie i w niedługich odstępach czasu zawsze pojawia się kolejna paczka nowych gotowych procedurek. Takie coś dla "leniuszków". :)
  • #26
    olo_3
    Level 15  
    co ty za bzdury piszesz ??

    VCD to program diadnostyczny !!!
    Vag Commander K+Can to program typowo "hakerski" do wyciągania z pamięci takich rzeczy jaki pin czy przebieg, zmiany rożnych rzeczy w niej zapisane czego nigdy nie umożliwi diagnoza !

    oba programy maja inne zastosowania podobnie jak młotek i kowadło
  • #27
    sipowitz
    Level 18  
    olo_3 wrote:
    co ty za bzdury piszesz ??

    Ehh... Masz rację, nic nie wiem... Piszę bo mam po prostu wolną od zajęć klawiaturę... Wyedytuj swój post, bo coś takiego, jak VCD nie istnieje! A do reszty, widzę, że nie masz pełnej wiedzy, więc uzupełnię, Commanderem możesz odczytać nawet błędy, jednakże nigdy nie zrobisz chociażby logów dynamicznych na co pozwala jak wiadomo VCDS. Jest jeszcze trochę pomniejszych różnic między VCDS a Commanderem, ale chyba nie o tym traktuje ten wątek.
    olo_3 wrote:
    oba programy maja inne zastosowania podobnie jak młotek i kowadło

    Nie masz racji, Commanderem jak i VCDSem można chociażby "zajrzeć" do sterownika silnika celem sprawdzenia przebiegu i porównania z tym co jest na liczniku.
    Ot jedno w kilku podobieństw... ;)

    PS. Bardzo proszę zmień ton wypowiedzi...
  • #28
    olo_3
    Level 15  
    masz racje tylko w jednym zabrakło mi "s" w nazwie tego twojego vagcoma powinno być VCDS.

    jeśli taki mądry jesteś to zrób tak:
    -skasuj DTC Commanderem po Lini K
    - odczytaj wartości mierzone Commanderem
    - przeglądnij bloki pomiarowe Commanderem
    -przygotuj transponder pod nr nadwozia przez vcds
    - odczytaj pin vcds
    - aż w końcu zmień swoim vcds nr nadwozia na 17 "x"

    powodzenina,
    i proszę nie wciągaj mnie w ta bezsensowna dyskusje, nie masz większego pojęcia o czym piszesz, na koniec pamiętaj ze mówimy o Can+K Commander 1.4 China oraz VCDS
  • #29
    sipowitz
    Level 18  
    Nie rozumiałeś mnie, nie zamierzam Cię przekonywać o wyższości Commandera nad VCDSem, wskazuję jedynie różnice jak i podobieństwa to wszystko. Nie odbiegajmy jednak od głównego wątku tego tematu.

    PS. Proszę po raz kolejny, bardzo proszę zmień ton wypowiedzi...
  • #30
    justat
    Level 11  
    Podepnę się pod dyskusje. Posiadam vag commander i niemogę połączyć się z Ibizą 1.4 2001r. potrzebny mi pin immo bo to anglik a mam drugi licznik. Program przetestowany na Borze 2.3 V5 z licznika pin zczytałęm (z ecu niedałem rady). System operacyjny w laptopie to xp. Proszę o pomoc!