Witam,
mam problem z podłączeniem alarmu do fabrycznego centralnego zamka (otwieranego kluczykiem). Po pierwsze nie mogę zlokalizować centralki, a nie chciałbym rozbierać na części całego samochodu (auto jest teścia). Zdjąłem więc boczek drzwi kierowcy, żeby sprawdzić jakie kolory przewodów dochodzą do siłownika i... tu kolejne zaskoczenie, bo do siłownika dochodzą 4 przewody, zamiast 5, jak w typowym masterze 8O .
Jest to przewód niebiesko-czerwony (+), brązowy (-) i żółty oraz zielony, na których w zależności od położenia siłownika (zamk/otw) pojawia się 12V raz na jednym, raz na drugim przewodzie.
Alarm który założyłem (nie pamiętam nazwy) steruje centralnym przez podanie impulsu masy i stąd moje pytanie:
1. Gdzie szukać centralki (to do znawców Volvo 460)
2. Jak połączyć alarm z fabryczną instal. centralnego, żeby wszystko działało jak należy?
Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Adam
mam problem z podłączeniem alarmu do fabrycznego centralnego zamka (otwieranego kluczykiem). Po pierwsze nie mogę zlokalizować centralki, a nie chciałbym rozbierać na części całego samochodu (auto jest teścia). Zdjąłem więc boczek drzwi kierowcy, żeby sprawdzić jakie kolory przewodów dochodzą do siłownika i... tu kolejne zaskoczenie, bo do siłownika dochodzą 4 przewody, zamiast 5, jak w typowym masterze 8O .
Jest to przewód niebiesko-czerwony (+), brązowy (-) i żółty oraz zielony, na których w zależności od położenia siłownika (zamk/otw) pojawia się 12V raz na jednym, raz na drugim przewodzie.
Alarm który założyłem (nie pamiętam nazwy) steruje centralnym przez podanie impulsu masy i stąd moje pytanie:
1. Gdzie szukać centralki (to do znawców Volvo 460)
2. Jak połączyć alarm z fabryczną instal. centralnego, żeby wszystko działało jak należy?
Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Adam