Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mile autko z tylnim napędem

alkojestok 29 Maj 2009 22:15 2586 21
  • #1 29 Maj 2009 22:15
    alkojestok
    Poziom 11  

    Witam,
    jak w temacie, rozglądam się za samochodem i moim głównym wymaganiem jest przeniesienie napędu na tył. Cena - niska, ale szczerze już wolałbym zapłacić więcej i mieć święty spokój niż co chwile naprawiać.
    Najlepiej niemcy lub japońce - wiem ze kazde BMW i chyba prawie kazdy mercedes, ale ich nie szukam.
    Z góry dzieki za zainteresowanie.
    pozdrawiam!

    0 21
  • #3 29 Maj 2009 23:39
    alkojestok
    Poziom 11  

    Mialem Omege A, byla genialna w swej prostocie, ale jesli chodzi o wygode - zero komfortu.
    Poza tym, dość baardzo wadliwa maszynka...
    Moze dlatego, ze szalalem,
    moze dlatego, że za grosze od starszego kolesia ktory o nia na pol dbal,
    a moze po prostu dlatego ze stare - ale stare tez dobre :))))

    0
  • #4 29 Maj 2009 23:45
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Niska cena, napęd na tył - POLONEZ :D :D :D

    0
  • #5 30 Maj 2009 00:49
    skorpion1272
    Poziom 18  

    To może Nissan 240Sx S13.

    0
  • #6 30 Maj 2009 09:05
    putin2208
    Poziom 18  

    Praktycznie wszystkie 200sx i 240sx występujące na polskim rynku są wyeksploatowane i trudno będzie znaleźć zadbany egzemplarz. Te nissany są stworzone do jazdy bokiem i wszyscy to wykorzystują. Może betka e36? Łatwiej będzie znaleźć auto w dobrym stanie:)

    0
  • #7 30 Maj 2009 13:20
    alkojestok
    Poziom 11  

    przeczytalem ze 300zx sa genialne ale ciezko z kupnem dobrego egzemplarza (no i drogo ogolnie...) nissanik sadze ze bylby genialny,
    jesli jednak nie wypali z jakims japoncem to bede sie chyba rozgladac za czyms takim (przyklad):
    BMW E46 Coupe 323CI
    Tylko niestety wiem doskonale ze 30k PLN będzie dla mnie teraz za dużo...
    Jak w ogole wyglada sprawa kosztow eksploatacyjnych E36 / E46.
    Czy jest wadliwym sprzętem?
    Czy części i obsługa jest bardzo kosztowna?
    Ile takie coś palić lubi (osobiście interesowałaby mnie wersja diesel np. 330 ;-) duza pojemnosc ale ropniak wiec nie bedzie trzeba krecic w miescie)

    0
  • #8 31 Maj 2009 19:38
    ociz
    Moderator Samochody

    alkojestok napisał:
    Mialem Omege A, byla genialna w swej prostocie, ale jesli chodzi o wygode - zero komfortu.
    Poza tym, dość baardzo wadliwa maszynka...
    Moze dlatego, ze szalalem,
    moze dlatego, że za grosze od starszego kolesia ktory o nia na pol dbal,
    a moze po prostu dlatego ze stare - ale stare tez dobre :))))

    Omega A to bardzo wygodne i bezawaryjne auto, wygodniejsza nawet niż Omega B. Tylko wygląd nie ciekawy i blacharka gnijąca :(

    W dobrym stanie i za grosze można trafić czasem Sierre lub Scorpio, jak na Forda to całkiem przyjemne auta.

    0
  • #9 31 Maj 2009 22:54
    putin2208
    Poziom 18  

    Forda Sierra ma mój kumpel silnik 2.0 122km pali mu z 12 do 15 w mieście więc ekonomiczny nie jest. Ładnie idzie ale niestety trzeba się liczyć z wymianą sprzęgła po pewnym czasie:) Lepsza omega tylko dać szpere:D Problemem forda i opla to gnijąca blacha;] za to części są bardzo tanie:)

    0
  • #10 04 Cze 2009 20:16
    olszowiok
    Poziom 10  

    tylny napęd posiadają jeszcze mazda rx8, rx7, mx5, toyota supra, honda s2000, toyota mr2.

    0
  • #11 07 Cze 2009 21:55
    Moulder
    Poziom 23  

    Jest jeszcze Mazda 929, Nissan Skyline :D

    putin2208 napisał:
    Forda Sierra ma mój kumpel silnik 2.0 122km pali mu z 12 do 15 w mieście więc ekonomiczny nie jest. Ładnie idzie...


    "Ładnie idzie" to dużo pali, nic tu dziwnego nie ma.

    putin2208 napisał:
    niestety trzeba się liczyć z wymianą sprzęgła po pewnym czasie:)

    Po pewnym czasie w każdym samochodzie trzeba to zrobić. W jednym po 5 innym po 15 latach.

    0
  • #12 07 Lip 2009 02:24
    lowlander
    Poziom 16  

    alkojestok napisał:
    przeczytalem ze 300zx sa genialne ale ciezko z kupnem dobrego egzemplarza (no i drogo ogolnie...) nissanik sadze ze bylby genialny,
    jesli jednak nie wypali z jakims japoncem to bede sie chyba rozgladac za czyms takim (przyklad):
    BMW E46 Coupe 323CI
    Tylko niestety wiem doskonale ze 30k PLN będzie dla mnie teraz za dużo...
    Jak w ogole wyglada sprawa kosztow eksploatacyjnych E36 / E46.
    Czy jest wadliwym sprzętem?
    Czy części i obsługa jest bardzo kosztowna?
    Ile takie coś palić lubi (osobiście interesowałaby mnie wersja diesel np. 330 ;-) duza pojemnosc ale ropniak wiec nie bedzie trzeba krecic w miescie)


    Utrzymanie BMW E-36 nie jest tak drogie jakby mogło się wydawać tylko musisz poszukać dobrego egzemplarza bo większość jeżdżących po naszych drogach E-36 to tylko cień prawdziwego BMW, jeśli idzie o spalanie to E-36 z 2,5 litrowym silnikiem M50B25 na Vanosie pali przy normalnej jezdzie ok 11-12 litrów na 100km w mieście, jeśli masz ciężką nogę to potrafi zjeść i 16 ale przyznam że więcej niż 16L nie udało mi się osiągnąć pomimo ciężkich starań :D co do diesli to 330 potrafi zjeść śmiało 12-13L a nie daje takiej frajdy jak rzędowe 6 cylindrów i ta przepiękna praca sportowego silnika R6 :)

    0
  • #13 07 Lip 2009 10:56
    mr.papryk
    Użytkownik obserwowany

    Ford sierra 2.3D

    0
  • #16 16 Sie 2009 08:08
    Mihas66
    Poziom 22  

    Tanie dobre i części tanie to BMW e30 2.5 170km gazu pali od 12l a zapewniam że wszystkie diesle to mogą nagwizdać, do tego ładny dźwięk, lata bokiem jak głupia, jak mokro to trzeba uważać na światłach aby nie polecieć bokiem, patrząc pod maskę widzisz prawdziwy silnik a nie na modzonego diesla, części nie są drogie bo pełno tego na szrocie a jak ci mało mocy to swapik z jakiejś siódemki na większego benzyniaka i wtedy potwór... Zobacz że te japońce mają znacząco droższe części a jak będziesz latał bokiem to niestety ma to się prawo psuć...

    0
  • #17 18 Sie 2009 20:31
    cytryna
    Poziom 2  

    duży fiacior też sie nadaje konkretny wóz ;D

    0
  • #18 19 Sie 2009 11:56
    nightingale
    Poziom 15  

    sierra z silnikiem 2,0 dohc 8V efi

    gaznikowca raczej odpusc,bo ani tym nie poszalejesz,ani nic
    auto w tym wypadku dla dziadka,dlugie biegi( takie przelozenie mostu),ale za to ladne spalanie -w trasie nawet 6,5-7 L
    105 KM

    dohc efi
    spalanie na trasie w granicach 8l,a w miescie ok 10,mowimy oczywiscie o benzynie.
    czesci tanie,ogolnodostepne
    zalozysz szpere i sie fajnie bawisz
    do 125KM

    Jak nie szalejesz to sprzeglo wytrzyma dlugo( zalezy jakiej firmy)

    0
  • #19 19 Sie 2009 21:17
    lukasz506
    Poziom 19  

    ponoć sprzęgła firmy "sachs" są jednymi z lepszych

    0
  • #20 20 Sie 2009 11:46
    nightingale
    Poziom 15  

    jak nie sa regenerowane to tak,ale do najtanszych nie naleza

    osobiscie w sierrce mialem LUK dwa razy i nie narzekalem
    jak nie przeginasz a jezdzisz standardowo,bez strzalow ze sprzegla i palenia gum to wytrzyma spokojnie

    0
  • #21 20 Sie 2009 12:18
    Jarosx9
    Poziom 35  

    Ja bym wziął dużego fiata - tylko sporo kosztują ale są naprawdę niezawodne i szybkie.

    Z niższej klasy to proponowałbym żuka z nadwoziem pickup.

    0
  • #22 20 Sie 2009 20:01
    stachu207
    Poziom 10  

    Ja bym proponował dwa
    Poloneza jako first stunt vehicle a drugiego żuka jako pojazd zespołu mechaników aby mogli cię poratować gdy się ukręci
    I tak masz tanio i niezawodnie :D

    0