Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

pompa wtryskowa Vw T4 2,4D

30 Maj 2009 16:22 23044 7
  • Poziom 24  
    witam
    mam VW T4 nie chce odpalić.Dodam ze auto nigdy nie miało problemu z odpaleniem i do końca chodziło bez zarzutu po wygaszeniu auta auto nie chce odpalić. Podejrzewam zawór odcinający w pompie wtryskowej. moje podejrzenie pada na ta cześć ponieważ pompa ciągnie paliwo a na wtryski nie podaje sprawdziłem napięcie czy dochodzi do tego zaworu jest napięcie równe napięciu z akumulatora. co jeszcze może być za usterka

    czy zawór z pompy idzie wymontować bez jej wyciągania :?: :?: :?:
    z tego co mi się wydaje tez zawór jest zanitowany.

    Podałby kolega łaskawie chociaż typ silnika, mniej gdybania by było. Zdjęcie "inkryminowanego" zaworka również mile widziane. robokop
  • Poziom 13  
    Nie sprawdzaj napięcia, tylko włącz zapłon i odepnij wsówkę od zaworka, potem ją przyłoż do niego, powinieneś usłyszeć charakterystyczne pyknięcię, zrób tak kilka razy i jeżeli za każdym dotknieciem słyszysz pykanie, to zaworek działa.

    Jeżeli nie, to wykręc go, tam jest tylko mały tłoczek i sprężynka wyjmij to zobacz czy nie jest zabrudzone, wyczyść i złóż. Jeżeli to tylko to, wtedy T4 musi odpalić.
  • Poziom 12  
    lub imobilajzer siadł
  • Poziom 24  
    to zwykły diesel bez immobilizera

    Dodano po 33 [minuty]:

    kolego wisnia18 czy wiesz możne jak wymontować ten zaworek on jest w czarnej plastikowej obudowie wygląda mi na to ze on jest zanitowany na stale ponieważ nie widzę zadnego miejsca na jakikolwiek klucz
  • Poziom 33  
    Zdejmujesz tą plastikową czarną obudowę i klucz nasadowy nie pamiętam ale coś koło 22 i bez problemu wykręcasz elektrozawór. ;]

    coś takiego, tyle, że z innej strony:


    pompa wtryskowa Vw T4 2,4D
  • Poziom 39  
    Jeżeli widzisz czarną puszkę to masz immobilaizer a pod nim zaworek.
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    jeśli masz na nim plastikową osłonę i więcej niż jeden przewód to jest immo i jak to odkręcisz a nie jest to łatwe bo tam są śruby pozrywane dostaniesz się do samego zaworu a on na pewno jest sprawny podajesz na niego zasilanie i musi zapalić ... a na przyszłość to podawaj rocznik i typ silnika bo my tu nie mamy czarodziejskiej kuli
  • Poziom 24  
    dzięki chłopaki jutro będę działam dam znać jakę będą efekty mojej pracy.

    ale wypiąłem kostkę i napięcie dochodzi do kostki i idą tam dwa przewody,podłączyłem do jednego z tych przewodów miernik i do masy pojawiło sie napięcie akumulatora

    Dodano po 4 [godziny] 13 [minuty]:

    o imo mi nic niewiadoma ponieważ kluczyk jest standardowy jak w starych VW golf 2 i 3 a auto odpalało bez dodatkowych zabezpieczeni jutro jeszcze rozbiore plastiki przy kierownicy zeby byc pewnym :!::!::!: