Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmiana wałka rozrządu Passat b3

30 Maj 2009 17:00 2360 5
  • Poziom 15  
    Witam
    Mam następujące pytanie, czy zmiana wałka w silniku 1,8 na wałek z silnika 2,0. Podniesie mi trochę moc? I czy będzie pasował do głowicy? Mam silnik 1,8 ABS z golfa 93 rok- swap silnika na początku roku. Chciałbym założyć wałek z silników: 2E- syncro lub AAW.
  • Poziom 17  
    To są dwa różne silniki i dwie różne głowice - nie da się w tych części zamienić.
  • Poziom 15  
    Więc nie da się w ogóle podmienić żadnego wałka ponieważ silnik ABS jest najmocniejszy z całej gamy 1,8. Aha i jeszcze takie pytanko przy odpaleniu mam wystrzał czarnego dymu z rury tak jakby było za dużo paliwa w chwili rozruchu ale ecu jest zgrany z silnikiem. więc czego jeszcze może to być wina?
  • Poziom 10  
    sprawdź zapłon , 6 stopni , rozrząd , oraz pasuje sprawdzić ciśnienie na garkach
  • Moderator Samochody
    spoxx2006 napisał:
    silnik ABS jest najmocniejszy z całej gamy 1,8

    Z 8-mio zaworowych PB i PF są mocniejsze.
  • Poziom 15  
    skoro PB i PF są mocniejsze to czy wałki ich mogą być ostrzejsze? PB i PF to wielopunkty (chyba). Ale w katalogach mają taką samą moc co silnik ABS czyli 75 KW. Ale podobno w golfach były słabsze 66KW a ja mam silnik z golfa. Ale pewny co do tej teorii nie jestem. Ciśnienie na garach sprawdzałem zaraz po Swapie i było średnio 11,5 z wahaniem do 0,5. Wiec prawie idealnie. Może rzeczywiście coś z zapłonem, ale passaty mają to do siebie że nie palą od kopa a ten pali, ale może coś rzeczywiście jest nie tak.