Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polsat problemy z zakończeniem umowy.

Doominus 25 Lut 2010 22:02 25802 37
  • #31
    ucy7400
    Poziom 15  
    Kol. suchy01 głupoty wypisujesz. Dekoder pod pachę i do dystrybutora (gwarancja). Nie wiadomo jaki masz, ale wymiana praktycznie od ręki.
  • #32
    pasc
    Poziom 19  
    Hmm...


    ...no Ja bym nie byl taki pewien że poprzednik wypisuje glupoty. Raczej nie dostanie dekodera od APS-a jeżeli podpisał umowę na odleglość (przez infolinię).

    Skoro przedłużył umowę to (jak napisał) ma umowę na tzw. okres podstawowy (jak to nazywa Polszajs) a dekodera na gwarancji juz nie...boć przecie Polsat nie głupi żeby dawać gwarancje na sprzęt klienta (co to go kupił dwa, trzy lata temu).

    Więc z tą "wymianą od ręki" to też taki...farmazon...no ale nie będę się czepiał...w teorii powinno to działać, ale w życiu jak kto chce :|
  • #33
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #34
    suchy01
    Poziom 2  
    Gwarancja na dekoder minęła w listopadzie 2009. Punkt nowego nie da bo jestem związany umową z sierpnia 2009r., którą podpisałem na 18 miesięcy.
    A odnośnie tego zapisu w nowych umowach (wspomniał tam któryś z kolegów - i Polsat dostał za to karę)- to ja mógłbym się załapać na coś takiego czyli wypowiedzieć im tą umowę bo ja też już nie mam kanału E i wiem też że zlikwidowali któreś kanały dla dzieci? Jak myślicie??
  • #35
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #37
    netTv
    Poziom 25  
    Umowę mogą rozwiązać tylko abonenci, którzy w wykupionych pakietach mają zastępowany kanał np. Relaxmix inni nie.
  • #38
    LeszekK10
    Poziom 10  
    Polsat to bur..l przez małe "b". Wypowiedziałem umowę pisemnie. Zadzwoniłem do icok w celu potwierdzenia. Pani podała datę wygaśnięcia umowy na 08.03.2010. z prośbą o kontakt na tydzień przed wygaśnięciem w celu potwierdzenia mojej decyzji {?}. Telefon wykonałem, konsultant potwierdził wygaśnięcie abonamentu na 08 marca. I 10.03.2010 szlag mnie trafił dostałem esemesa że zalegam z płatnością 2 dni. Na stronie icok wymagana płatność na 08.03.2010 0.00zł a debil z windykacji mówi że mam zapłacić a potem pisać reklamacje.
    ( prośba do administratora o nie usuwanie epitetów bo nie mam na tyle kultury i zdrowia przy tych sztukach z CP znaleźć lepsze słowa)

    Musiałem trochę zmienić - GKVIDEO

    No i się okazało że jedynym sposobem przy korespondencyjno-telefonicznym załatwianiu czegokolwiek jest nagrywanie rozmów z bokami, ebokami czy icokami.
    Mamy z czym iść do sądu albo do mediów, co jest bardzo skuteczne i pomocne przy załatwianiu problemów.[takie zas... czasy]