Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ładowanie alternatora prawie 17 volt

02 Cze 2009 19:02 3194 7
  • Poziom 14  
    Witam
    Mam problem z alternatorem, napięcie ładowania 16,8 na włączonym oświetleniu samochodu, naczytałem się na forum, co w sumie nić nie wniosło.
    Wyczyściłem styki i połączenia, w tym wymieniłem diody kontroli napięcia,
    wymieniłem regulator napięcia, do podkowy się nie czepiałem, ta daje aż za dużo. I brakło mi pomysłów, co dalej.
    Oczekuje konkretów.
    Pozdrawiam Dariusz.

    Moderowany przez robokop:

    My też oczekujemy konkretów, to znaczy podania typu alternatora, pojazdu w jakim się znajduje, oraz objawów niesprawności, oprócz wskazań miernika oczywiście.

  • Poziom 15  
    a ile masz volt na wyjściu z tych 3 diód które zasilają regulator i wzbudzenie, też 17 czy mniej? regulator posługuje się właśnie tym napięciem. Napisz czy kontrolka ładowania świeci i funkcjonuje normalnie. Napisz co to za model i jaki ma regulator, jakim biegunem steruje.
  • Poziom 42  
    Dodatkowo , jak jest bateria w mierniku , pewno słaba.
  • Poziom 28  
    A czy możemy wiedzieć co to za pojazd i jaki alternator.
  • Poziom 14  
    Moderator podstawowym objawem niesprawności jest zbyt wysokie napięcie ładowania, co w efekcie prowadzi do uszkodzenia akumulatora przez zasiarczenie, i znaczne przyspieszenie zużycia odbiorników pradu. co do innych pytań, marka pojazdu ,Talbot Horizon'' 1,3 benzyna, alternator 40A sterowany plusem, nie mierzyłem napięcia na diodach z kontroli, ale jutro się poprawie, Pozdrawiam
  • Poziom 39  
    Kolega jest skąpy w dozowaniu wiedzy. Taki Talbot to pewnie ma regulator zewnętrzny? Czyli chyba tenże wadliwie pracuje. Przyczyny to marne połączenia i to zarówno masy jak i zasilania. Inaczej mówiąc regulator ma inne informacje niż reszta instalacji.
  • Poziom 30  
    Kolega skąpy wiedzą jest,a ja obstawiam,że nowy regulator jest padnięty.
  • Poziom 14  
    Rozrusznik Bosch-owski. Regulator był ok, na wyjściu ,,+''i ,,d+" prawie takie same niecięcia, kontrolka świeciła na włączonym kluczyku i gasła po odpaleniu silnika, regulator napięcia razem ze szczotkami. Skończyło się tym że zmieniłem cały alternator i jest ok.
    Dziękuje wszystkim za próbę pomocy, uważam temat za zamknięty.
    Pozdrawiam