Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tylko 3 przewody do anteny SAT - jaki do tego konwerter?

Imperator74 03 Cze 2009 06:43 2515 9
  • #1 03 Cze 2009 06:43
    Imperator74
    Poziom 11  

    Witam,
    Mam tylko pociagniete 3 przewody do anteny SAT. Telewizja naziemna odpada. Jaki konwerter kupic aby moc odbierac SAT w 3 roznych pokojach niezaleznie i przy uzyciu splittera. Wybralem wlasnie CYFRE +.

    0 9
  • #3 03 Cze 2009 08:02
    Imperator74
    Poziom 11  

    Dziekuje za szybka odpowiedz.
    Nurtuje mnie jeszcze odpowiedz w tej kwestii:
    1. Czy to ma byc tylko 1 quad?
    2. Czy z 3 kablami bede mogl ogladac na 1 quadzie (czy da sie to wogole podłączyć) tak zeby odbierac Astre i HB
    3. Czy do puszczenia sygnału z 3 kabli do 3 roznych pokoi potrzebowac bede diseqa?
    4. Jaka firme Quada polecacie.
    dziekuje bardzo za wyczerpujace odpowiedzi.

    0
  • #4 03 Cze 2009 08:16
    dzac4
    Warunkowo odblokowany

    Po pierwsze zadaj sobie pytanie jakich dekoderów użyjesz do tej cyfry?Nie wszystkie ale większość działa z diseq.
    Jeżeli chcesz mieć dodatkowo astrę to dwa quady.
    Quad jest to 4 konwertery w jednym opakowaniu.
    Możesz kupić włoskie inverto.

    0
  • #5 03 Cze 2009 08:22
    roman08
    Poziom 16  

    Witam. Do samego Hotbirda dobra firma : Quad Golden Inverstar Platinum X GI-204S. Natomiast na dwie satelity, tak jak napisał kolega wyżej.

    0
  • #7 03 Cze 2009 09:04
    Imperator74
    Poziom 11  

    Juz wiem jak to podlaczyc. Zrobie to wg. schematu ponizej ale nigdzie na schemacie nie widze disequa w opcji ze bede korzystał tylko z 1 quada. Rozumiem ze ten disequ bedzie tylko potrzebny do opcji Cyfra + HB.
    Tylko 3 przewody do anteny SAT - jaki do tego konwerter?

    Na koniec jeszcze pytanie jak podłączyc do tego schematu splittera tak zeby kazda osoba w pokoju indywidualnie ogladala program ktory chce. Na allegro sa splitery do najnowszych tunerow HD w cenie ok. 109 zł

    Proszę poprawić pisownię (w postach powyżej także ) przeciwnym wypadku znajdą się one w koszu.
    Regulamin p. 8.2 i 15 - GKVIDEO

    0
  • #8 03 Cze 2009 09:17
    djlukas
    Poziom 27  

    Do splittera wkladasz orginalna karte. do dekoderow wkladasz specjalne karty, ktore sa polaczone ze splitterem kablem telefonicznym.

    0
  • #9 03 Cze 2009 09:48
    dzac4
    Warunkowo odblokowany

    Możesz zastosować spliter bezprzewodowy jeżeli nie ma jak puścić kabelków.

    0
  • #10 03 Cze 2009 13:12
    Doominus
    Poziom 34  

    Imperator74 napisał:
    Juz wiem jak to podlaczyc. Zrobie to wg. schematu ponizej ale nigdzie na schemacie nie widze disequa w opcji ze bede korzystał tylko z 1 quada. Rozumiem ze ten disequ bedzie tylko potrzebny do opcji Cyfra + HB.
    ł


    Cyfra nadaje z HB jesli chcesz mieć jeszcze Astrę to disqc do quada i dodatkowy quad chyba ze kupisz quad monoblock ale z nim moga być drobne problemy.

    Spliter wraz z kartami na 4 tunery to koszt ok 250-300zł ; nie pamiętam już cen ale 109 zł to sam spliter jedna kart uniwersalna to ok 50zł , zwykłe są tańsze ale działają tylko na pewnych modelach tunerów..

    0