Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

bmw e36 wariująca blokada zapłonu

Hrungr 04 Cze 2009 08:50 4643 5
  • #1 04 Cze 2009 08:50
    Hrungr
    Poziom 2  

    Witam od pewnego czasu mam problem z alarmem a mianowicie z blokadą zapłonu, która nie za każdym razem się rozłącza. Pewnego pięknego dnia zdenerwowany wypiąłem centralkę alarmu i ku memu zdziwieniu bez niej samochód nie odpala bo blokada zapłonu została
    ponieważ elektrykiem nie jestem więc jedyne co mogę zrobić to przedstawić rozpiskę kabli i kilka zdjęć mam nadzieje, że ktoś pomoże mi z tą blokadą. Dodam jeszcze, że alarm z pilota ma oprócz tej nieszczęsnej blokady szereg innych funkcji czyli zamyka i otwiera samochód, domyka szyby, oczywiście pika uzbrajając się i rozbrajając mruga kierunkami i oczywiście są też czujniki przy podsufitce w przednich słupkach oraz czujnik otwarcia maski. Wszystko działa jak należy tylko ta blokada zapłonu. Prosiłbym kogoś kto się zna na rzeczy, aby pomógł jak odłączyć tylko tą samą blokadę resztę pozostawiając bez zmian. Alarm jest fabryczny bmw. model BMW e36 320i 1995 rok produkcji Francja.

    ok dzisiaj miałem troszkę czasu więc troszkę posprawdzałem które kable idą gdzie a wiec rozpisałem je
    A|B|C....... 1| 2 | 3| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |9 |10|11|12|.......... X| X | X| 25|
    ............. 13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|...... 26|27|28|29|

    sorka że tak dziwnie ale szybko:)

    A - (Czerwona końcówka) - do czujnika na słupku przednim
    B - Zworek
    C - (Biała Końcówka) - do czujnika nr dwa:)

    1 - (Brązowo-Biały) - Leci do kostki od niej jeden kabel w moduł komfortu a drugi w wiązkę kabli
    2 - (Czarno-Czerwony) - Syrena
    3 - (Fioletowo-Szary) - Syrena
    4 - (Biało-Czarny) - Syrena
    5 - (Fioletowo-Biały) - *
    6 - (Brąz) - przykręcony do samochodu - masa
    7 - Pusty
    8 - (Pomarańczowy) - Syrena
    9 - (Brązowy Cienki) - Dioda na panelu środkowym
    10 - (Szary) - Dioda na panelu środkowym
    11 - (Niebieski) - Dioda na panelu środkowym
    12 - Pusty

    13 - Pusty
    14 - (Czarno-Fioletowy) - Odcięty
    15 - (Czerwony) - do kostka niebieskiej(z niej wychodzi czarny i leci do bezpiecznika 10A i do czarnej puszeczki)drugi z kostki niebieskiej niej na zółtą z zółtej jeden(zółto-czerwony) leci do modułu komfortu a drugi w wiązkę kabli
    16 - (Niebieski) -
    17 - (Niebiesko-Żółty) - Do mudułu komfortu
    18 - (Niebiesko-Zielony) - w kostke z niej do modułu komfortu i w wiązke kabli
    19 - Pusty
    20 - (Niebiesko-Biały) - Odcięty
    21 - Pusty
    22 - (Brązowo-Biały) - Odcięty
    23 - (Czarno-Brązowy) - w kostkę z niej do modułu komfortu i w wiązkę kabli
    24 - (Brązowo-Fioletowy) - Do czujnika otwarcia maski

    25 - (Niebiesko-Brązowy) - w kostkę z niej do modułu komfortu i w wiązkę kabli
    26 - (Zielono-Biały) - w kostkę z niej do modułu komfortu i w wiązkę kabli
    27 - (Czarno-Biały) - w kostkę z niej do modułu komfortu i w wiązkę kabli
    28 - (Czarny) - do czarnej puszki
    29 - (Czarny) - do czarnej puszki

    28 i 29 leci do czarnej puszki a z puszki wychodzą 2 przewody do przekaźników w komorze silnika ( jeden do jednego przekaźnika drugi do drugiego) i 2 przewody lecą i się łączą w jeden na bezpieczniku 10A i potem w kostkę z której wracają do centralki pod kolorem Fioletowo-białym *)

    a teraz zdjęcia:
    centralka -> bmw e36 wariująca blokada zapłonu

    Czarna puszka ->bmw e36 wariująca blokada zapłonu

    kabel nr 15 z listy ->bmw e36 wariująca blokada zapłonu bmw e36 wariująca blokada zapłonu

    Kable które wchodzą w moduł komfortu i lecą w wiązkę -> bmw e36 wariująca blokada zapłonu

    Dwa kable z czarnej puszki co lecą do komory silnika -> bmw e36 wariująca blokada zapłonu bmw e36 wariująca blokada zapłonu

    z tych przekaźników lecą grubsze kabelki do cewek tzn tak mi się wydaje bo znikają pod pokrywą silnika

    a teraz mam nadzieję, że ktoś mi wreszcie pomoże unieszkodliwić blokadę zapłonu:)

    0 5
  • #2 05 Cze 2009 19:57
    Hrungr
    Poziom 2  

    czyli nikt nie ma pomysłu jak to obejść?

    0
  • #3 05 Cze 2009 20:06
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

    Co masz odcinane jak działa blokada? rozrusznik, kontrolki?

    Dodano po 1 [minuty]:

    posłuchaj gdzie i który przekaźnik zadziała w momencie WYŁĄCZENIA blokady.

    0
  • #4 05 Cze 2009 20:43
    Hrungr
    Poziom 2  

    wszystko działa kontrolki są rozrusznik kręci tylko nie zapala
    wydaje mi się, że to te czarne przewody które opisałem co idą do przekaźnika w komorze silnika z centralki przez czarną puszkę
    sa na zdjęciu tylko co odłączyć a co połączyć, żeby to zadziałało?

    0
  • #6 16 Cze 2009 06:11
    Hrungr
    Poziom 2  

    Niestety w centralce nie ma przekaźnika wbudowanego więc takie rozwiązanie odpada:(
    na razie odłączyłem centralkę i podpięty jestem do przekaźniczków na ostatnim zdjęciu bezpośrednio ze stacyjki i auto odpala bez problemów

    0