Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Voyager nie zapala, brak zaplonu

elemelek1978 05 Cze 2009 00:40 1944 9
  • #1 05 Cze 2009 00:40
    elemelek1978
    Poziom 8  

    Mam problem z voyagerem 96 3.3 mianowicie rozrusznik nie kreci, w pozycji zaplon nie zapalaja sie zadne kontrolki na panelu oprocz przebiegu po przekreceniu stacyjni na rozrusznik slychac tylko tykajace przekazniki i nic sie nie dzieje. Po podlonczeniu do kompa brak mozliwosci polaczenia. Rozrusznik po spieciu przekaznika na krotko kreci tak samo jest z pompa paliwa. Moze jakie ssugeste od czego zaczac? Stacyjka dostaje dwa plusy i przekazuje je dalej...Szukalem po masach nic szczegulnego nie rzucilo mi sie w oczy. W panelu sterowania ogrzewaniem jeden pin jest przypalony(?)Szukalem zimnych lutow w skrzynce z przekaznikami, czy sprawdzac tez zegary i panel z kontrolkami pod tym katem? Wydaje mi sie ze moja wersja jest bez immobilizera chociaz ma petle na stacyjce...

    0 9
  • #2 05 Cze 2009 14:59
    automix
    Poziom 19  

    A jaka tam jest skrzynia biegów. Jeśli automat to może być uszkodzony pozycjoner w skrzyni, który uniemożliwia odpalenie silnika w pozycjach innych niż "P" i "N".

    0
  • #3 05 Cze 2009 15:31
    elemelek1978
    Poziom 8  

    Ale wtedy rozrusznik by nie krecil ale kontrolki na tablicy swiecily. Podpinalem juz komp z innego auta i dalej to samo

    0
  • #6 06 Cze 2009 00:16
    elemelek1978
    Poziom 8  

    Licznik sprawdzony wszystko ok, mysle ze problem jest w kablach pomiedzy kabina a komora silnika, tylko ze auto jest bezwypadkowe i nic na to nie wskazuje. Ktore wiazki mam sprawdzac, pod lewym blotnikiem i ktore jeszcze?

    0
  • #8 06 Cze 2009 09:44
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Mocno wciśnij pedał sprzęgła i spróbuj. Ewentualnie sprawdż ten stycznik przy pedale sprzęgła.

    0
  • #9 06 Cze 2009 22:21
    jarsaw
    Poziom 23  

    Kolego ,napraw ten wypalony pin przy wtyczce od panelu ogrzewania lub sprawdź z wypiętą wtyczką od panelu i powinno Ci auto odpalić .

    1
  • #10 12 Cze 2009 13:46
    elemelek1978
    Poziom 8  

    problemu znaleziony, ZIMNE LUTY NA PROCESORZE W BODY, dwa i pol pina na milmetr:)

    1