Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skuter Kymco S9, brak iskry.

07 Cze 2009 12:58 8262 10
  • Poziom 10  
    Witam, mam taki problem z skuterem, niema iskry. Napięcie, zmierzone w fajce, to 3v jak kręciłem rozrusznikiem natomiast jak kopie kopniakiem jest to zaledwie kilka miliwolt. Cewka jest wykluczona, czego to wina może być ?? Czy może to być wina CDI ??
  • Poziom 32  
    Dobra rada: nigdy nie mierz tego napiecia miernikiem.
  • Poziom 10  
    no tak ale skoro tam niema iskry i moge swiece w reku trzymac to chyba mozna sprawdzic co nie ? :)
  • Moderator Samochody
    Tam najczęściej pada cewka zasilająca CDI, zobacz ile masz V przy kręceniu rozrusznikiem na czarnym pojedynczym złączu wychodzącym z wiązki silnika (kabel czarny z czerwonym paskiem) powinno być koło 30V AC
  • Poziom 10  
    no cewke mam nowa w kablach napiecie wszystkie jest a sprawdze w piatek jak w domu bede a jeszcze "cewka zasilajaca CDI ?? co to
  • Moderator Samochody
    Ta, co razem z innymi mieszka pod kołem magnesowym silnika
  • Poziom 39  
    W Kymco są moduły DC-CDI, przychodzą do niego tylko 4 przewody. Najprawdopodobniej spalił się moduł, niestety jest on bardzo drogi i kosztuje ok. 150 zł i trzeba szukać modułu DO DWUSUWU (są podobne do czterosuwu, ale nie będą pasować). Proponuję sprawdzić jeszcze zasilanie modułu, impulsator oraz cewkę WN.
    Najprędzej dostaniesz u dystrybutora, http://www.motor-land.com.pl/ . Taka jest cena detaliczna, jakbyś zamawiał przez jakiś zaprzyjaźniony sklep to wyszłoby Ciebie taniej.
    Popatrz na katalogi...
  • Poziom 10  
    Do modułu idzie 6 kabli a nie 4 tak ze już kompletnie się pogubiłem.
    Sprawdziłem napięcie, tam gdzie kolega BANANvanDYK mówił i wychodzi 0.14V czyli mamy winowajce, jest nim stojan, na to wygląda Smile
  • Poziom 9  
    cewkomodułu nie kupuj prędzej to będzie wina iskrownika a precyzyjniej cewek na nich przylutowanych mnie chyba też będzie czekało wymiana takiej właśnie cewki na iskrowniku bo za cholere nie chce mi wjeść na obroty motor
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    BO tego się nie ogląda. To się MIERZY! Masz rentgen w oczach? A może potrafisz palcami mierzyć oporność?
  • Poziom 10  
    Dobra, odkopuje kotleta, kopiłem nowy zapłon. Wszystko okej ale raz jest iskra raz jej niema, silnik raz odpala raz nie a jak odpali to przerywa co chwile, a po jakimś czasie zgaśnie i już nie odpali, wadliwy zapłon czy coś?