Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rover 214 si nie pali na dwa cylindry.

07 Cze 2009 18:54 3978 9
  • Poziom 10  
    witam
    mam problem z roverem 214 16v silnik rovera 1995 rok po odpaleniu na wolnych chodzi na dwa cylindry natomiast na wyższych obrotach tylko na trzy, czy ktoś wie co może być przyczyną? prosze o odpowiedź
    z góry dziękuje
  • Poziom 10  
    Hi,
    Przyczyn moze byc kilka:
    1. Czy masz jednakowe swiece, przerwy, cieplata swiec,
    2. Mozliwe, ze przewody wysokiego napiecia sa w fatalnym stanie (w ciemnym pomieszczeniu mozesz zobaczyc, czy i jak bardzo swieca),
    3. Czy masz a sadzac po roczniku masz rozdzielacz. Sprawdz czy kopulka nie jest popekana i jak wyglada wewnatrz,
    4. Mozliwe, ze tylko przewody sa kiepsko polaczone (wariant bardzo optymistyczny)

    Pozdrawiam
    Leszek
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    A wtryski wszystkie chodzą?
  • Poziom 16  
    sproboj zmierzyc ciśnienie na zimnym silniku a potem na cieplym i porownaj pomiary(chodzi o cisnienie w cylindrach)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    dzięki za odpowiedź
    zawory nowe cylindry tłoki pierścienie ok ciśnienie ok, świece aparat zapłonowy ok.
    niewiem właśnie czy to nie coś z elektroniką a niemam na to sprzętu do sprawdzenia mam tylko grupe vw.
    szukam ale niema kabla do tego. niewiem już co z nim zrobić moze ktoś miał już takie przypadki?
  • Poziom 10  
    witam ponownie
    dalej mam problem z tym roverkiem może jest ktoś z pomorskiego i ma sprzęt diagnostyczny na to? albo z innego woj, i podjedzie? w rejonie pomorskiego myśle że jestem w stanie gdzięś podjechać.(jestem z okolic wejherowa. pomoże ktoś?
  • Poziom 22  
    No nie wiem jak jest w przypadku Rovera,ale często (wiedząc napewno że iskra "pojawia się na dwóch cylindrach jednocześnie"analogicznie jak było w fiatach 126 p,rozwiązanie dość często spotykane w 4 cylindrowych silnikach np:Lanosy,Mondeo )zamieniałem przewody wysokiego napięcia na odpowiednich cylindrach.Pozwalało mi to jednoznacznie określić czy wina braku zapłonu leży po stronie samego układu zapłonowego czy przyczyny szukać raczej w układzie"cylindry-tłok-zawory-brak ciśnienia-mieszanka niepalna lub jej brak".

    Dodano po 6 [minuty]:

    zresztą:świece mokre-brak iskry
    świece suche-brak paliwa

    i co tu gdybać :D
  • Użytkownik usunął konto