Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dymienie i wycie silnika VW GOLF IV 1.9 TDI 110 KM

robrem8214 07 Cze 2009 20:19 9481 12
  • #1 07 Cze 2009 20:19
    robrem8214
    Poziom 9  

    Witam wszystkich. Zakupilem ostatnio VW Golf IV 1.9 TDI 110 PS 2000 rok silnik AVS jesli sie nie myle. I mam powazny problem zrobilem to : wymienilem kpl. rozrzad , pompe wody , wszystkie filtry , olej (castrol 10W40-diezel) , filtr olejowy , plyn chlodniczy , zostala wyczoszczona cala przepustnica i niestety samocho jeździ nie tak jak bym chcial co do przyspieszenie jednak odczuwam spadek mocy i bardzo ale to bardzo mi kompci dymi z rury wydechowej i nie wime czy to jest turbina czy poma wtryskow czy tez moze same wtryskiwacze dym jest obficie czarny i wrecz mi wstyd jak ruszam ze swiatel i zostawiam za soba chmure czarnego dymu . Oleju mi nie bierze , jak jerzdze tak do 1800 obr. to nie kopci a po przekroczeniu tych obrotów c=zaczyna sie masakra samochod najpierw szarpie a pozniej wypuszcza smuge dymy jak by sie dusil tymi oparami i jak wyposc ta kule dymu to przyspiesza ma moze ktos wiedze zeby mi powiedziec co top moze byc ? z gory dziekuje prosze o odpowiedz na meila remi123(malpa)op.pl lub na forum bo jestem w kropce i blqam o pomoc

    0 12
  • #3 07 Cze 2009 23:04
    AUTO-MAR
    Poziom 20  

    nie tak drastycznie autoas diagnoza kolego roblem by się przydała

    0
  • #4 07 Cze 2009 23:40
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Ratuje cię tylko warsztat zajmujący się volkswagenami.
    Jeżeli ci pasuje to zapraszam do siebie.

    0
  • #5 08 Cze 2009 13:25
    robrem8214
    Poziom 9  

    własnie dzisiaj jade do znajomych na komputer i zobaczymy co to jest bop naprawde rece opadaja a znowu pakowac tyle kasy w samochod to tez moim zdaniem głupota ( chociaz ssentyment mam) okaze sie dzisiaj i dam znac na forum co wyszło Pozdrawiam

    Dodano po 5 [godziny] 23 [minuty]:

    bylem i znalezli problem a w sumie 2 blad czujnika przepływomierza i caly zabity zawor EGR szczelina nie wieksza niz 3 zapalki jutro mam bys to wyczyszczone i powinno bys ok co do diagnostyki to silnik pompa i Turbina pracuja wzorowo a wiec kamieni mi spadl z serca pozdrawiam w srode napisze jak poszło

    -1
  • #6 10 Cze 2009 13:09
    robrem8214
    Poziom 9  

    Oto moj 1 POST i zaraz wyjaśnie o co chodzi :

    Witam wszystkich. Zakupilem ostatnio VW Golf IV 1.9 TDI 110 PS 2000 rok silnik AVS jesli sie nie myle. I mam powazny problem zrobilem to : wymienilem kpl. rozrzad , pompe wody , wszystkie filtry , olej (castrol 10W40-diezel) , filtr olejowy , plyn chlodniczy , zostala wyczoszczona cala przepustnica i niestety samocho jeździ nie tak jak bym chcial co do przyspieszenie jednak odczuwam spadek mocy i bardzo ale to bardzo mi kompci dymi z rury wydechowej i nie wime czy to jest turbina czy poma wtryskow czy tez moze same wtryskiwacze dym jest obficie czarny i wrecz mi wstyd jak ruszam ze swiatel i zostawiam za soba chmure czarnego dymu . Oleju mi nie bierze , jak jerzdze tak do 1800 obr. to nie kopci a po przekroczeniu tych obrotów c=zaczyna sie masakra samochod najpierw szarpie a pozniej wypuszcza smuge dymy jak by sie dusil tymi oparami i jak wyposc ta kule dymu to przyspiesza ma moze ktos wiedze zeby mi powiedziec co top moze byc ? z gory dziekuje prosze o odpowiedz na meila remi123(małpa)op.pl lub na forum bo jestem w kropce i blqam o pomoc

    A o to prośba :


    Moderowany przez Michu10:

    Regulamin pkt 10.1 ostrzeżenie, wystarczy jeden temat

    1
  • #7 10 Cze 2009 13:28
    emeryt2
    Poziom 42  

    To trzeba ,aż trzy tematy otwierać w tej samej sprawie?

    0
  • #8 10 Cze 2009 13:56
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Pisałem ci już, że potrzebny ci ktoś kto zna bardzo dobrze volkswagena.

    0
  • #9 10 Cze 2009 13:56
    yaaro
    Poziom 33  

    Trzeba sprawdzić po pierwsze przepływkę (test drogowy z logami) - opis znajdziesz na forum, po drugie to układ doładowanego powietrza może być nieszczelny. Katalizator zostaw w spokoju. Ech mechanicy nie dość że wepchnie strumienice i weźmie za robotę to jeszcze na wkładzie zarobi.

    0
  • #10 10 Cze 2009 16:00
    trans-serwis
    Poziom 39  

    yaaro przeczytaj dokładnie, wyciąć kata radzi mu kolega nie mechanik.

    0
  • #11 11 Cze 2009 16:58
    wisnia18
    Poziom 13  

    Sprawdziłbym przepływke jak mówił kolega wcześniej, ale przełozyłbym z innego samochodu. Miałem to samo w audi A3 1.9TDi i wymiana wtrysków pomogła.

    W przypadku 1.9TDi spróbowałbym wymienić tylko wtrysk elektroniczny (ten z kabelkiem) i wtedy sie przejechac zobaczyć jak idzie.

    0
  • #13 16 Lip 2009 00:13
    robrem8214
    Poziom 9  

    problemem byla walnieta a inaczej fachowo napisane to uszkodzona przelywka od przeplywomierza wymienilem skaowalem blad na komputerze program VAG i wszystko dziala - nie kopci

    1
  Szukaj w 5mln produktów