Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Clio 1,2 '95 strasznie dużo pali

snajperq 08 Jun 2009 08:29 6417 12
    snajperq
    Level 11  
    Witam,
    No więc na wstępie chciałbym zaznaczyć, że to moje pierwsze autko, za bardzo nigdy pod maską nie grzebałem, więc nie znam się na tym ;/, aczkolwiek przy trasie autko spala ok.8/100 a w mieście odcinki 5-30km zjada mi nawet do 12/100, mój brat ma identyczne, lecz z pomocą przy moim raczej nie za bardzo się da, mimo iż jest elektrykiem z zawodu. Lecz zgodził się pożyczyć autko na kilka dni i wyszło mi, ze jego [różnią się tylko rokiem, brata jest '97] na trasie spalił pod moją wodzą 5,5/100 a w takich samych odcinkach na mieście ok. 7/100, od czego miałbym zacząć? No i jak by prosperowały koszty ewentualnego sprawdzania różnych rzeczy, gdzie się z tym zgłaszać itp.? No bo chyba, to, że moje spala 2 razy tyle prawie to jednak coś jest nie tak.
    Kilka tyg temu [ok. 4] naprawiana była pompa wodna czy jakoś tak bo woda uciekała mu, pasek rozrządu wtedy też został wymieniony, oraz jakiś filtr chyba, ale to muszę sprawdzić, olej z tego co jest napisane na karteczce wymieniany był ponad rok temu, przejechał na Nim jakieś 1300 km, kwestia, ze jeśli znowu mam wpakować 700zł w naprawę to najpierw zarobić by jakoś trzeba :)