Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radio na systemie win ce 5.0 a GPS-odblokowanie

08 Cze 2009 21:47 167420 231
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich serdecznie.

Sprawa wygląda następująco. Posiadam radio Dalco na systemie win ce 5.0 chciałbym wrzucić/zainstalować mapy. Byłbym bardzo wdzięczny za waszą pomoc, nie znam się na tym w ogóle więc prosiłbym o wskazówki zrozumiałe dla amatora :)

Gorąco Pozdrawiam Krzysztof
  • Poziom 2  
    Model radia C012. Posiadam AM 5.5.1 Po uruchomieniu pliku WCEAM.exe wyskakuje mi jakis błąd problem w tym, że wszystko jest napisane po chińsku :/ tzn. przypuszczam , że to błąd, gdyz w 2 liniach występują rzędy cyfr jakby jakieś kody typowe dla Win. Wygląda to tak :
    oxC000000D
    03P88A10
    Nie wiem w czym problem, prosze o pomoc. Może trzeba odblokowac Navi
    Przypuszczam, że Dalco ma to samo oprogramowanie co Naviheaven
  • Poziom 2  
    Dodam tylko jeszcze, że nigdy wczesniej nie było żadnej instalacji.
  • Poziom 10  
    Mam podobny problem z tym radiem, czy ktoś może wie jak i czy darady się dostać do pulpitu windows-a w tym radiu?
  • Poziom 10  
    Kolego easy_discus AM działa na tym radyjku tylko nie wiedząc czemu musisz ja sobie zainstalować pod win 4.2 miałem taki sam problem i później już działało

Z kolei teraz zgubił mi wszystkie pliki z dysku i program files jakby ktoś mógł to prosiłbym o skopiowanie i wstawienie na forum

Dodano po 4 [minuty]:

A gdyby jeszcze się Auto mapa wieszała po zainstalowaniu tzn cały czas pojawiała klepsydra wejdz do win i ustaw godzinę i strefę czasową, chyba że tylko u mnie w radiu jest coś zepsute bo godzina do tej pory mi niestety nie działa
  • Poziom 11