Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Integra 64 - powracający komunikat o braku zasilania 230 V

10 Cze 2009 08:51 3397 14
  • Poziom 2  
    Witam,
    Mój problem: alarm w domku jednorodzinnym oparty na podzespołach SATEL (INTEGRA 64, kilkanaście sztuk czujników PIR AQUA, kilkanaście kontaktronów, dwa manipulatory INT-KLCD-GR, syrena wewn. i zewn.)
    Alarm działał bez zarzutu ponad rok. Potem coraz częściej zaczęły się pojawiać komunikaty o braku zasilania 230 V - pomimo obecności zasilania w budynku (sprawdziłem miernikiem w centrali na zasilaczu). Po skasowaniu tego komunikatu powracał on w coraz krótszych odstępach czasu. Początkowo raz na kilka dni, a ostatnio po kilku-kilkunastu sekundach od skasowania. System pracował z tą usterką ponad rok jednak ostatnio zaczyna przybywać komunikatów o sabotażach zarówno czujników PIR jak i kontaktronów. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
  • OptexOptex
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Jeżeli faktycznie komunikaty nie są uzasadnione najlepiej zapakować płytę i do Satela wysłać - najpewniejszą diagnozę postawią. Ew. przed wysłaniem przeflashować i ponownie zaprogramować.
  • OptexOptex
  • Pomocny post
    Specjalista - CCTV i Alarmy Stacjonarne
    Wgraj nowego flasha, jeśli nie pomoże to w linie na których masz sabotaże zablokuj rezystorami 1,1k. Jeśli nadal pojawią się sabotaże to wyślij płytę do Satela.
  • Pomocny post
    Specjalista - CCTV i Alarmy Stacjonarne
    Wysyłaj od razu płytę do Satela, miałem w ten sposób uwalonych około 15 sztuk.
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    Jesli sprawdziles napiecie na wyjsciu zasilacza i jest 20V to nie ma sie co zastanawiac tylko wysylaj plyte do Satela
  • Pomocny post

    Poziom 26  
    6 płyt z takim samym objawem jak u Ciebie wysłałem do serwisu (uszkodzone filtry przeciwprzepięciowe)
  • Specjalista - CCTV i Alarmy Stacjonarne
    :arrow: alster1
    :arrow: Stan-Mar
    Mam pytanie do Kolegów, czy mieliście sabotaże z wejść czy usterki zasilania czy też jedno i drugie jak pisał autor? Miałem podobne problemy ale wtedy sypały tylko sabotaże z wejść, usterek zasilania nie było,dlatego mi ten przypadek trochę nie pasuje.
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    Tak kolego. Miałem 2 Integry 128 waliły sabotaże od linii 1 do 8 i awaria zasilania. Płyty do serwisu na gwarancji poszły i po 2 tygodniach znowu sabotaż z jednej płyty od linii 4 do 7. Po 2 naprawie na razie spokój. :D Satel zmienił siedzibę i zaczęło się sypać na dobre...
  • Specjalista - CCTV i Alarmy Stacjonarne
    W moich przypadkach cztery sztuki to awarie zasilania i sabotaże od 1 do 8, pozostałe to same awarie 220 V.
  • Poziom 10  
    a czy spotkaliście się z Awarią szyny DT2 ??
    U mnie taki komunikat wyskakuje od tygodnia i po skasowaniu powraca po 30 sekundach...
    na tej szynie nigdy nic nie było podłączone... ???

    Wysłałem płytę do SATELA - ale ciekawi mnie czy to częsta awaria...

  • Poziom 26  
    crunky napisał:
    :arrow: alster1
    :arrow: Stan-Mar
    Mam pytanie do Kolegów, czy mieliście sabotaże z wejść czy usterki zasilania czy też jedno i drugie jak pisał autor? Miałem podobne problemy ale wtedy sypały tylko sabotaże z wejść, usterek zasilania nie było,dlatego mi ten przypadek trochę nie pasuje.


    Tak jak koledzy napisali. Kilka z problemem rezystancji (3). reszta to problem z informacją o braku 230V. Po wysłaniu do serwisu problem został usunięty. Wszystkie centrale zakupione na przełomie września i grudnia 2007 roku.
  • Poziom 10  
    Witam
    Mam ten sam problem od około roku, oczywiście zaczął się pojawiać po gwarancji. 2-3 tygodnie w serwisie to trochę długo tym bardziej, że steruję nią jeszcze parę innych potrzebnych rzeczy. Ma ktoś może pomysł jak to naprawić samemu?
  • Poziom 41  
    Tego się "samemu" nie naprawia tylko wysyła do producenta.
  • Poziom 29  
    Tak dla przypomnienia -tester- informujący o chwilowym zaniku napięcia
    Integra 64 - powracający komunikat o braku zasilania 230 V
  • Poziom 2  
    Panowie,
    Reklamacja została uznana. Płyta jakiś czas temu wróciła do mnie z serwisu. Jak do tej pory działa bez zarzutu. Dziękuję za pomoc.