Witam wszystkich odwiedzających
Po rozstaniu się z kts-em moje uczucia co do naprawy aut zostały skierowane na koncern PSA oraz VAG. Zakupionu został sprzę serwisowy no i oczywiście sprzęt do PSA. i tu mamy problem. TZN jak z vasem nie ma problemu to z drugim ustrojstwem już jest. czy ktoś jest na tyle wspaniałomyślny i podzieli się materiałami do PSA instrukcjami konfigurowania auta metodami oraz procedurami kodowan kluczyków, oraz samymi możliwośćiami tego urządzenia(ogólnie dostępnego na allegro) .nie oczekuje nic za darmo, poza tym co sądzićie o DIAG 2000 ??????
Po rozstaniu się z kts-em moje uczucia co do naprawy aut zostały skierowane na koncern PSA oraz VAG. Zakupionu został sprzę serwisowy no i oczywiście sprzęt do PSA. i tu mamy problem. TZN jak z vasem nie ma problemu to z drugim ustrojstwem już jest. czy ktoś jest na tyle wspaniałomyślny i podzieli się materiałami do PSA instrukcjami konfigurowania auta metodami oraz procedurami kodowan kluczyków, oraz samymi możliwośćiami tego urządzenia(ogólnie dostępnego na allegro) .nie oczekuje nic za darmo, poza tym co sądzićie o DIAG 2000 ??????