Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

lexia proxia problem z urządzeniem

cymbalista 11 Jun 2009 00:34 16232 19
Texa Poland
  • #1
    cymbalista
    Level 11  
    Witam wszystkich odwiedzających
    Po rozstaniu się z kts-em moje uczucia co do naprawy aut zostały skierowane na koncern PSA oraz VAG. Zakupionu został sprzę serwisowy no i oczywiście sprzęt do PSA. i tu mamy problem. TZN jak z vasem nie ma problemu to z drugim ustrojstwem już jest. czy ktoś jest na tyle wspaniałomyślny i podzieli się materiałami do PSA instrukcjami konfigurowania auta metodami oraz procedurami kodowan kluczyków, oraz samymi możliwośćiami tego urządzenia(ogólnie dostępnego na allegro) .nie oczekuje nic za darmo, poza tym co sądzićie o DIAG 2000 ??????
  • Texa Poland
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    cymbalista
    Level 11  
    Dzięki za "wyprostowanie myslenia" interesuje mnie sposób posępowania po wymianie BSI dwa pan od którego to kupowałem był mniej zaawansowany od mnie. Z jego relacji wywnioskowałem ze sam założył klime tylko znjomy z peugota tym urządzeniem skonfigurował climatronic
    urządzenie ogolnie dostępne na allegro po wpisaniu lexia/proxia
  • Texa Poland
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    zbyniuś
    Level 26  
    Wymiana BSI jest względnie prosta wchodzisz w części zamienne szukasz BSI i przyrząd cię prowadzi.Zakładam że BSI masz nowe i znasz kod do immo.Konfiguracja BSI jest trochę skomplikowana dlatego lepiej zapisać ją ze starego BSI.
  • #6
    cymbalista
    Level 11  
    Coś mi się wydaje ze ten pomysł z PSA był chybiony. ale powalcze. ma ktoś lub może pokazać jak liczyć pin immo w PSA?
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    zbyniuś
    Level 26  
    Dlaczego chybiony,chciałbyś takie auto w którym kod immo jest podany na np.BSI? Kod jest do odzyskania w każdym serwisie Peugeota .
  • #9
    cymbalista
    Level 11  
    ze względu na chęć specializacji w koncern PSA muszę mieć pojęcie jak to robić a poszukiwanie wiedzy należy zacząć od tego portalu. W grupie VW można go odczytać. a to ze zaczynam kombinować z francuzami to chyba nie problem. po prostu szukam wiedzy
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    viptradeac
    Level 19  
    Kolego jak chcesz sie wziasc za PSA to powiem ci ze czeka cie ciężka droga prze wiedze po pierwsze abonament kosztuje mase kasy a i tak pani z infolini cie zleje i powie ze PSA wlasnie nad danym bsi pracuje. Po drugie sam abonament nie daje ci wszelkiej wiedzy bo pisanie raportowania dla czego chcesz uzyskać dany schemat czy instrukcje procedure zajmuje sporo czasu a i tak dostaniesz odpowiedz niestety dany zakres wiedzy nie może byc ujawniony lub wlasnie nad nim pracuja. Po trzecie Jak juz sobie kupisz abonament i ucieszony fachowoscia i suportem zasiądziesz do telekodowania zdalnego BSi w C8 z 2008 roku to nagle sie rozczarujesz gdyz zobaczysz na ekranie info ze PSA zaleca zapisanie konfiguracji starego BSi przed zmiana na nowe i jego powtórzenie w nowym BSI i nie obchodzi ich fakt ze stare moze juz umarło :) pozostaje nic innego jak tylko rozglądnąć sie po autku co jest a czego nie ma hheheh Moja dobra rada to zajmij sie VW Mercem a bedziesz spał spokojnie bo mi to juz czasami od Francuzów włosy siwieja :)
  • #12
    User removed account
    User removed account  
  • #13
    viptradeac
    Level 19  
    Tak kolego co do starszych modeli to owszem wszystko ładnie opisane ale nowe autka jakoś im nie ida. Ja mam tu klienta co sprowadza autka z Francji poleasingowe wiec chleb powszedni to autka roczne czasami nawet bierze autka 6-8 miesięczne uszkodzone elektronicznie mechanicznie i nne cuda. I kolego powiem ci szczerze naprawdę jest problem ze schematami i procedurami. Co do zapisu konfiguracji BSI to nie chodzi tu o moja fachowość tylko o fakt ze PSA nie posiada automatycznego telekodowania dla tego autka a bynajmniej nie pełne.
  • #14
    User removed account
    User removed account  
  • #15
    karolkarolek
    Level 2  
    witam
    widze ze trafilem na fachowcow a wiec do zeczy czy za pomoca interfejsu actia i softu PPO2000 moge wykasowac/przeprogramowac sterownik airbag ECU
    i czym sie dokladnie rozni PPO Lexia Proxia
  • #16
    kybernetes
    Level 39  
    Proxia nie jest juz wspierana przez producenta, ktory zupelnie sie wycofal z tego produktu i nie sa wydawane na nia aktualizacje (ostatnia aktualizacja to byla plyta z softem zmieniajacym ja w Lexie). Obecna Lexia to, jak sie zdaje, tylko "inne oblicze" PP.

    Dawniej byly jeszcze stara Lexia i Proxia (odpowiednio na win3.11 i win98)

    W sterowniku airbag mozna tymi narzedziami kasowac defekty, konfigurowac je pod wyposazenie samochodu, aktywowac fabrycznie nowe sterowniki i czasami programowac (wylacznie na wyrazne polecenie producenta i w ramach ASO).

    Nie mozna natomiast robic tego, czego nie wolno tam robic a co w Polsce robi sie nagminnie a mianowicie "czyscic" je po wystrzale poduszek badz napinaczy. Takie sterowniki nadaja sie wylacznie do wymiany bo producent nie gwarantuje ich poprawnego dzialania w momencie nastepnego zderzenia.

    Pozdrawiam
  • #17
    karolkarolek
    Level 2  
    dzieki za odpowiedz
    ale tego nie robi sie tylko w polsce w anglii gdzie mieszkam takie zeczy robia w autoryzowanym serwisie gdzie juz mi to robili
    dlatego zeby zaoszcedzic troche kasy i nie jezdzic tam co tydzien kupilem caly zestaw i teraz sie zabieram za nauke obslugi tego
  • #18
    magik01
    Level 11  
    mam pytanie. orietuje sie ktos kto naprawia ten interface? mam uszkodzony i szukam kogos kto to naprawia. pozdrawiam
  • #19
    MobilTruck
    Level 31  
    magik01 wrote:
    mam pytanie. orietuje sie ktos kto naprawia ten interface? mam uszkodzony i szukam kogos kto to naprawia. pozdrawiam

    Zadzwoń do sprzedawcy,powinien pomóc.