Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Matiz problem z zapalaniem

Jerzy Bartnicki 11 Jun 2009 01:31 3731 8
    Jerzy Bartnicki
    Level 23  
    Witam
    U mojego brata jest problem z zapalaniem Matiza, gdy pogoda jest deszczowa lub wilgotna. Gdy postoi dobę lub więcej rozrusznik kręci ale auto nie zapala, jedyna do tej pory rada to podładować akumulator lub wstawić auto na kilka godzin do garażu. Sprawdziłem ładowanie jest prawidłowe. Auto kilka razy było oddane do naprawy przez elektryków ale problem pozostał, wymiana akumulatora niczego nie zmieniła.
    Dziękuję za pomoc
    Ja jestem elektrykiem ale z samochodami mam małe doświadczenie.
    Bart86ca.
    Level 17  
    sprawdziles czy jest iskra na swiecy gdy niechce odpalic a kreci ...?? bo moze byc wiele przyczyn np uklad paliwowy ,zaplon a z tego co napisales jest ciezko cos wydedukowac ...
    Jerzy Bartnicki
    Level 23  
    Nie sprawdziłem, ale myślę że nie ma iskry bo co ma paliwo do stanu naładowania akumulatora. Poproszę brata o sprawdzenie tego.
    me cha nior
    Level 12  
    za akumulatorem jest kostka(ktora lubi zieleniec) wyczysc i bedzie git
    grzeko1
    Level 21  
    Witam.
    Może być przebicie na przewodach wysokiego napięcia
    lub na kopułce rozdzielacza.
    Pozdrawiam.
    rkaton
    Level 12  
    przeciez to jasne aparat zaplonowy zmar a wlasciwie modul zewzyj styk a i c w gniezdzie diagnostycznym i odczytaj kody blyskowe uwaga sa cztero cyfrowe a nie jak w oplach dwu moze to tylko kopulka zgnila i pale zalezy tesz jaki aparat bo sa 2 rodzaje najczesciej umieraja aparaty typu DAC:Di tyla

Dodano po 55 [sekundy]:

a ch jak cos to pisz na pw
    fordsierra1.6
    Level 11  
    wymień przewody zapłonowe.
    Paweł101
    Level 1  
    Witam
    Z doświadczenia - zanieczyszczona kopułka
    Jerzy Bartnicki
    Level 23  
    Witam