Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Computer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Poszukuje urzadzenia do rozdzielania sygnalu z anteny sat.

16 Maj 2004 16:07 8356 16
  • Poziom 10  
    witam
    poszukuje urzadzenia (juz gotowego) ktory rozdziela sygnal z anteny satelitarnej i zwyklej anteny naziemnej (jezeli to mozliwe polaczonych razem). nie mam pojecia jak to sie w ogole nazywa (szukalem pod "rozdzielacz" i lipa:( ).
    do tego urzadzenia potrzebuje podlaczyc 7 telewizorow
    jestem zainteresowany kupnem czegos takiego
    sorki ale jestem zupelnym laikiem (w sprawadch tu poruszanych:) ) i mam nadzieje ze sie wyrazilem jasno
    dziex za odpowiedzi
  • Computer Controls
  • Poziom 26  
    jak ktos ma schemat tego to niech wrzuci
  • Computer Controls
  • Poziom 11  
    Urządzenie to multiswitch, które sumuje syg sat z sygnałem tv naziemnej, następnie zsumowane sygnały wędrują w jednym kablu do gniazda RTV SAT które je rozdziela. W twoim wypadku musisz zastosować multiswitsh 9/8. Liczba 9 ozn wej. czyli musisz zastosować konwentery Quatro + wej tv, liczba 8 ozn. wyjścia.Jeżeli jesteś laikiem to nie kombinuj bo szkoda twojego czasu z kontaktuj się lepiej z doswiadczonym instalatorem
  • Specjalista elektryk
    witam

9 wejść - trochę przesadzone - zależy ile kierunków z satelity kolega chce sciagać - najczęściej zakłada się na dwa kierunki - hotbird, astra
    czyli 4 wejscia sat i jedno zwykłe Tv np.: z szerokopasmówki
    pozdrawiam

a tutaj to narysowali ;) http://www.dipol.com.pl/bib06.htm
  • Poziom 10  
    instalowac bedzie mi to fachowiec a ja chcialem sie tylko dowiedziec co i jak :)
    dziekuje wszystkim za odpowiedzi
    jestem teraz o doswiadczenie madrzejszy :)
  • Poziom 24  
    Witam
    Jednak muszę uzupełnić odpowiedzi, bo kolega Menka trochę zamieszał, choć link dobry ale dla laików może być mało zrozumiały.