Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Amatorski serwis komputerowy w domu - co potrzebne?

fenek96 13 Cze 2009 00:33 5816 14
  • #1 13 Cze 2009 00:33
    fenek96
    Poziom 11  

Witam. Jestem początkującym Informatykiem (Uczeń Technikum Informatycznego z specjalizacją sieci komputerowe) i chciałbym się dowiedzieć co potrzebowałbym aby móc prowadzić taki mały serwis w domu, gdyż ostatnio coraz więcej ludzi przynosi mi swoje komputery, a ja domyślając się po błędach wyświetlanych przez system oraz kierowany drobnym doświadczeniem jaki jest problem. Prosiłbym o pomoc w dobraniu podstawowego sprzętu serwisowego jak i programów do diagnostyki komputerowej. Z góry dziękuje wszystkim za pomoc.

0 14
  • #2 13 Cze 2009 08:04
    Mery84
    VIP Zasłużony dla elektroda

Zacznij od kupna karty diagnostycznej.
    Bardzo przydatny sprzęcik.

0
  • #3 15 Cze 2009 00:55
    barto125
    Poziom 16  

A co trzeba, żeby legalnie na tym zarabiać? ;]

0
  • #4 15 Cze 2009 07:52
    Jacek79
    spec od auto-elektro

Zgłoszenie do urzędu o prowadzenie działalności gospodarczej, i no i cały ten młyn z tym związany (NIP, regon, ZUS..)

0
  • #5 15 Cze 2009 09:52
    z__pawel
    Poziom 10  

Jeżeli przychody z tego tytułu nie przekroczą pewnej kwoty (teraz to nie pamiętam) to nie trzeba zakładać działalności.

0
  • #6 15 Cze 2009 12:59
    irkor
    Poziom 27  

Trzeba, trzeba.
    Nawet od darowizny płaci się podatek.

0
  • #7 15 Cze 2009 14:47
    mat_ed
    Poziom 43  

Poważnie się zastanów czy będzie Cię stać na opłacanie składek itd.
    Za rejestrację firmy musisz także zapłacić, następnie co miesięczne składki.
    Ja miesięcznie odprowadzam ponad 400zł.
    Sytuacja nie wygląda wcale tak kolorowo jak Ci się wydaje.

W warsztacie musisz mieć przyrządy pomiarowe, podzespoły "na podmianę", legalne oprogramowanie itd. To także dość spore koszty.