Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jh scirocco schemat podcisnień

scirocco jh 13 Cze 2009 09:37 4928 10
  • #1 13 Cze 2009 09:37
    scirocco jh
    Poziom 9  

    witam
    niedawno kupiłem scirocco mk 2 z roku 88 z silnikiem o oznaczeniu jh na mechanicznym wtrysku.samochód strasznie zaniedbany i staram się go naprawic do normalnej jazdy bo świetnie się prowadzi to auto ale .....i tu powstaje problem,silnik,mam kłopoty z układem dolotowym.nie znam się na podcisnieniach w tym aucie nie wiem które za co służy i jaki powinien tu być układ podłączeń tego podciśnienia,w ogóle to pod silnikiem jest masakra,na bęzynie chodzi na 1800 obrotów jak na ssaniu, na gazie to raz dobrze raz się dławi.ostatnio zlokalizowałem kilka pękniętych przewodów ale jeszcze w słychać świst zasysanego powietrza w dziurę z okolic przepustnicy,dlatego wielka prośba do ogółu na forum,pomóżcie proszę,
    potrzebuje schematu do podciśnień tego silnika i proszę ogólnie o jakieś wskazówki,wiem ze jest jakiś zaworek który robi tu za ssanie,podobno mówi się o nim że jest to zawór dodatkowego powietrza,wiem że mam podciśnienie na aparacie zapłonowym i raczej niesprawne, ale od czego ono jest?????

    proszę o pomoc bo szkoda mi autka,jeżdzi świetnie i trochę wymaga remontu ale jest warte tej zabawy
    z góry dziękuję i czekam. paweł

    0 10
  • #2 13 Cze 2009 09:53
    alpha01
    Poziom 21  

    Podciśnienie przy rozdzielaczu zapłonu jest od regulacji czasu zapłonu.Musi być git.Zobacze czy w ELSIE VAG jest coś na ten temat i ewentualnie podeśle.Jest już bardzo mało tych aut więc dbaj o niego bo warto.
    Pozdrawiam

    0
  • #3 13 Cze 2009 10:06
    scirocco jh
    Poziom 9  

    witam wielkie dzięki za odpowiedz.no powiem ci że ten co od niego kupiłem ten wóz to jakiś rzeżnik ale co tam,nie moja wina,do tej pory mam nowe hamulce przód i poprawiłem, zegary bo były padnięte wszystko.poza tym jakaś kosmetyka ale silnik mnie martwi,bede go wyciągał i robił generalny taki w miare co potrzeba, bo jesli sprerzanie jest ok to głowicy nie ściągnę.w ogóle to są tu pod maską cuda że szok ale spokojnie to poogarnia,m,teraz chce by zaczoł normalnie pracowac i będe brał się za konkret naprawę ale jakis czas musi przejezdzic,jesli chiodzi o takie silniki jestem kompletnie nie w temacie.do tej pory 4 lata jeżdziłem starymi betami e30 i tam poznałem już dokładnie bolączki i naprawy i sam naprawiam już silniki z m40 i m43 ale3 tu jestem pusty.wiem że dzwoni ale nie wiem która parafia,więc proszę o wszelakie wiadomości,pomożecie mi bardzo .a wtedy ogarne tren wóz.a nic nie mówie ale testowałem i powiem że takie betki jak jezdziłem to bierze na miękko,jkednak ta masa i moc to jest to,a tamten własciciel to jest .......z tyłu jak kupiłem to miałem lużne nawet łorzyska,wydech na sznurku,no co za ludzie na tym świecie są.......dzięki za wszelaka pomoc i proszę piszcie.
    chce je naprawić

    0
  • #4 14 Cze 2009 03:50
    Bart86ca.
    Poziom 16  

    vw scirocco 16vjh scirocco schemat podcisnień pozdrawiam

    1
  • #5 15 Cze 2009 11:36
    scirocco jh
    Poziom 9  

    witam panowie,no powiem szczerze że dalej mam kłopot bo kolega przesłał mi tu schemat do silnika 16 v a ja mam 1.8 jh. i tu jest mała różnica,ale bardzo dziękuje i za tamten,kombinuje jak mogę( jak koń pod górkę) dziś muszę zalać świeży olej i wyciągnę ten kolektor ssący, tylko mam pytanie czy jeśli wyjmuje kolektor to czy mogę po odkręcać te przewody olejowe od wtryskiwaczy i ten przewód od kolektora z lewej.bo boje się ze coś się popierniczy jak to w tych staruszkach, z góry dzięki i piszcie, czekam bo sroka stoi i marnieje.

    0
  • #6 15 Cze 2009 12:09
    alpha01
    Poziom 21  

    Przewody olejowe do wtryskiwaczy?Coodzi ci pewnie o przewody paliwowe z rozdzielacza do wtryskiwaczy?

    0
  • #7 15 Cze 2009 23:12
    scirocco jh
    Poziom 9  

    witam, tak chodzi mi dokładnie o te przewody w stalowym oplocie,co jak po odkręcać by wyszedł kolektor z przepustnica i w ogóle jak ten układ działa bo o mechanicznym wtrysku szczerze mówiąc nie wiem nic,Wy macie już duuuużo więcej doświadczenia wiec jeśli ktoś mi nakreśli zasadę działania to będę szczęśliwy, coś mi świta samemu ale to nie jest to co wiedza osób które siedzą w temacie już któryś rok i któreś z kolei auto. a te podciśnienie na zapłonie u mnie nie działa zakładałem zdejmowałem i zero różnicy,brak reakcji w ogóle.dokładnie to objaw mam taki że słychać że kolektor zasysa jakaś szparka powietrze spoza układu dolotowego a silnik ma dość wysokie obroty na bęzynie i na gazie. czekam na wasze wiadomości.dzięki

    0
  • #8 15 Cze 2009 23:57
    alpha01
    Poziom 21  

    Gdy chcesz namierzyć nieszczelnosć w dolocie powietrza to kup spray do rozruchu silników (autostart itp.) i gdy silnik pracuje na wolnych obrotach popryskaj z nie dużej odległości kolejne elementy kładu dolotowego.gdy silnik zwiększy obroty to wlasnie popryskałeś miejsce nieszczelności.Co do wtrysku mechanicznego mogę podesłać info ale po niemiecku .Ogólna zasada działania jest w kśiążce serwisowej go Golfa II z serii Mam i naprawiam z WKŁ.

    0
  • #9 16 Cze 2009 09:51
    scirocco jh
    Poziom 9  

    dzieki alpha.a z tym spryskiwaniem mgiełki to znam temat,robiłem tak tyle ze z bezyna.i wiem ze działa, wzczoraj nie było czasu ale dzis to wytestuje i bedzie cos wiadomo,a mam pytanie czy tutaj chłodnica i przeguby a nawet i całe półosie pasuja od golfa 2 bo kolega ma na częsci takiego na pojedyńczej lampie i tak mi własnie potrzeba przegub bo nawala juz od kupna.???wiesz moze ?jeszcze mam porabany gaz na śróbkę i nie moge ustawic ale puki co i na bezynie nie chodzi dobrze to marne krecenie.to czekam i dzieki.

    0
  • #10 16 Cze 2009 10:50
    alpha01
    Poziom 21  

    Pewnie że z wszelkimi regulacjami zaczekaj do momentu kiedy będzie chodził cacy na benzynie.Co do przegubu to idz gdzieś na szrot i znajdz całą półoś najlepiej.Tylko zwróć uwagę na długość bo od golfa z silnikiem 1.3 jest trochę krótsza po stronie kierowcy.

    0
  • #11 16 Cze 2009 15:48
    scirocco jh
    Poziom 9  

    hejka, no jeszcze nie wiem jaki ma mój kolega ten silnik ale dziś się dowiem, i mówisz że najlepiej to całą półoś sobie przełożyć.ma tego golfa i stoi juz z rok i myśle ze byłby to dobry dawca bo fakt faktem nie mam kasy na wszystko nowe w tej chwili,a powiedz mi skąd wziąśc ogólne instrukcje do scirocco 1.8 jh? w necie jeszcze nie szukałem może tu coś jest do druknięcia????

    0