Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jh scirocco schemat podcisnień

scirocco jh 13 Cze 2009 09:37 4928 10
  • #1 13 Cze 2009 09:37
    scirocco jh
    Poziom 9  

witam
    niedawno kupiłem scirocco mk 2 z roku 88 z silnikiem o oznaczeniu jh na mechanicznym wtrysku.samochód strasznie zaniedbany i staram się go naprawic do normalnej jazdy bo świetnie się prowadzi to auto ale .....i tu powstaje problem,silnik,mam kłopoty z układem dolotowym.nie znam się na podcisnieniach w tym aucie nie wiem które za co służy i jaki powinien tu być układ podłączeń tego podciśnienia,w ogóle to pod silnikiem jest masakra,na bęzynie chodzi na 1800 obrotów jak na ssaniu, na gazie to raz dobrze raz się dławi.ostatnio zlokalizowałem kilka pękniętych przewodów ale jeszcze w słychać świst zasysanego powietrza w dziurę z okolic przepustnicy,dlatego wielka prośba do ogółu na forum,pomóżcie proszę,
    potrzebuje schematu do podciśnień tego silnika i proszę ogólnie o jakieś wskazówki,wiem ze jest jakiś zaworek który robi tu za ssanie,podobno mówi się o nim że jest to zawór dodatkowego powietrza,wiem że mam podciśnienie na aparacie zapłonowym i raczej niesprawne, ale od czego ono jest?????

proszę o pomoc bo szkoda mi autka,jeżdzi świetnie i trochę wymaga remontu ale jest warte tej zabawy
    z góry dziękuję i czekam. paweł

0 10
  • #2 13 Cze 2009 09:53
    alpha01
    Poziom 21  

Podciśnienie przy rozdzielaczu zapłonu jest od regulacji czasu zapłonu.Musi być git.Zobacze czy w ELSIE VAG jest coś na ten temat i ewentualnie podeśle.Jest już bardzo mało tych aut więc dbaj o niego bo warto.
    Pozdrawiam

0
  • #3 13 Cze 2009 10:06
    scirocco jh
    Poziom 9