Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel tigra,silnik astra gsi 16v 150ps 1993r,mocno sie dlawi

andrzej-1983 13 Cze 2009 18:57 6698 7
  • #1 13 Cze 2009 18:57
    andrzej-1983
    Poziom 2  

    witam,mam dosc duzy problem z ktorym juz naprawde nie moge sobie poradzic i prosze was o pomoc,auto raz jedzie normalnie ze wszystko ok sie wydaje,a raz zaczyna sie strasznie dlawic,jakby paliwa lub powietrza czasem nie dostawal,obroty wogole nie chca rosnac wtedy,dopiero jak gaz w podloge wcisne to zalapie i po chwili znowu tak sie dzieje,powymienialem juz mnostwo czesci:przewody,swiece,moduly,czujnik walu korbowego i temperatury,nowy K&N induction kit zamontowalem,przeplywomierz tez,caly czas tak samo sie dzieje,jesli ma ktos jakis dobry pomysl,prosze o pomoc,dzieki.pozdro,dolaczam fotke silnika
    opel tigra,silnik astra gsi 16v 150ps 1993r,mocno sie dlawi

    1 7
  • #2 13 Cze 2009 19:16
    KeinXor
    Poziom 24  

    Witam,
    pierwsze co sprawdź pompę paliwa, przejrzyj przewody paliwowe na uruchomionym silniku czy nie ma na nich śladów wycieku paliwa może się zapowietrzać układ paliwowy, sprawdź filtr paliwa, złączki i wszystkie zaciski na przewodach paliwowych.

    1
  • #3 13 Cze 2009 20:54
    andrzej-1983
    Poziom 2  

    dzieki bardzo,tez o tym myslalem ale nie bylem pewny,dobrze ze mi potwierdziles,oby to juz bylo to.

    0
  • #4 13 Cze 2009 21:40
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 13 Cze 2009 23:55
    KeinXor
    Poziom 24  

    Cytat:
    Tu już kolega trochę przesadził
    no nie bardzo... układ paliwowy zapowietrzy się w momencie gdy samochód nie jest eksploatowany, paliwo się cofa i zapowietrzy układ.
    Jeszcze jedno dla Kolegi z problemem, najpierw przejrzyj układ paliwowy tak jak pisałem wcześniej, jak nie znajdziesz fleka to uruchom silnik żeby nabrał temperatury i wyjedź na trasę (najlepiej o małym natężeniu ruchu) pokręć go na wysokich obrotach jak "mu" nie przejdzie po gazowaniu to jeszcze raz przegląd instalacji i w miarę szybko po sprincie, bo waszka szybko paruje i może śladu nie być.

    0
  • #6 14 Cze 2009 00:12
    ociz
    Moderator Samochody

    KeinXor napisał:
    pokręć go na wysokich obrotach

    To znaczy ma jechać na 1 biegu? bo jak 2 wrzuci to już przekroczy maksymalną dozwoloną prędkość.

    0
  • #7 14 Cze 2009 00:15
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 14 Cze 2009 11:20
    andrzej-1983
    Poziom 2  

    cisnienie paliwa jest normalne wyciekow nigdzie nie ma,no wszystko po kolei wymienialem,bo nikt konkretnie mi jeszcze nie powiedzial co to moze byc,stozek i przeplywomierz sam montowalem,tak jak bylo w instrukcji K&N,te mechanicy szkoty wogole sie nie znaja i sam probuje to zrobic,moglaby to byc sonda lambda?albo wtrysk zapchany moze jest,mowili ze podlaczali pod komputer ale nie moglo wyszukac podobno bo silnik od astry jest,watpie zeby to mialo znaczenie,gadali mi tez ze moze byc pompa paliwa nie dobra bo od 1.4silnika zostala,mogloby tak sie dziac tez wtedy?

    0