Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Łacze dla serwera www - wymagania

13 Cze 2009 21:43 1246 3
  • Poziom 1  
    Witam !
    Jestem tu nowy i zielony i chcę się pobawić z serwerem.Mam pytanie odnośnie łącza pod serwer.
    Mieszkam w Anglii i mam internet 8 Mb ze zmiennym IP
    coś takiego :
    Tiscali
    Myślę nad zmianą na business broadband
    business broadband
    Tutaj jest up do 1 Mb , stałe IP, no i za te same pieniądze!
    Czy to jest dobre rozwiązanie?

Chcę postawić serwer www, dla swoich potrzeb pod stronkę.
    Ile osób może być połączonych z serwerem na takim łączu?
    I co to ten "MAC code" czy jest to mi potrzebne ?

Za odpowiedzi dziękuję i pozdrawiam.:arrow::arrow:
  • Poziom 15  
    Hej
    Code:
    Tutaj jest up do 1 Mb , stałe IP, no i za te same pieniądze!

Czy to jest dobre rozwiązanie?

Musisz mieć stały adres IP zęby założyć serwer na własnym kompie
    napisz jakiego masz kompa < konfiguracje sprzętowa>
    stronka ma być o jakiej tematyce
    hmm nie podałeś najważniejszych informacje