Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Adaptacja kluczy Passat 3C 2.0TDi 2006r

14 Cze 2009 12:30 8299 19
  • Poziom 16  
    Był temat licznika teraz pora na kluczyki..
    Posiadam w passku jeden kluczyk, a chcialbym mieć 2, oczywiście aby odpalić samochod bez aktywacji immo i jednym i drugim kluczykiem. Czy do tego zabiegu, kluczyk który chce dodać moze być używany z innego passka? Czy potrzebuje do tego nowy transponder crypto48? Na stronie ross-tech jest opis adaptacji vag'iem jednak potrzebny jest do tego pin, na moj rozum pin z kluczyka wyciągne tylko odpowiednim programatorem do transponderów. Natomiast w instrukcji commandera wyczytałem ze potrzebuje do tego zabiegu programator Tango:| w sieci nie znalazlem zadnych informacji na temat tego sprzętu...
  • SterControl
  • Poziom 27  
    potrzebujesz pin do zalogowania w immobiliserze ,can comander jakiś tam może zrobi to ,pasat to temat nie łatwy ,immo jest w adresie 25 ,serwis bierze za zakodowanie klucza 120 zł daj sobie z tym spokuj to jest moja rada .

    Dodano po 30 [sekundy]:

    Aha jak tam licznik chodzi?
  • Poziom 16  
    Moj commander 2,5 full czyta tylko pamiatki ze sterowników bosch, a w samochodzie mam siemens'a :( inny sposob na wydobycie pinu to chyba tylko programator?

    Z tym licznikiem to ja kombinowałem tylko z wlasnej ciekawosci, pracuje u ojca w warsztacie, mamy passka b6 no i kilka w częściach wiec sobie pomyslalem ze naucze sie czegos nowego np jak podmieniac pewne elementy, w koncu na kable troche kasy wydalem, a co do licznika to po wymianie i zmianie kodowania na stare, pozostaja do adaptacji czujniki abs i skrętu to tak na szybko stwierdzilem i temat zostawilem bo jest to bardzo łopatologicznie opisane w instrukcjach.

    Z kluczykami to jest tak ze musze je zrobić bo ten na ktorym teraz jezdze musze oddać czlowiekowi ktory kupil kiedys od nas passata na czesci, teraz upomnial sie o kluczyk, a po co to nie dociekalem ale bardzo mu zalezy, historia jest taka ze nasz pasek jest po przekladce z bardzo ubogiego anglika, a zrobilismy z niego highline wsadzajac wlasnie cale wyposazenie elektryczne z niemca(reszte tego samochodu kupil czlowiek ktory teraz chce jeszcze odzyskac kluczyki) Nie bardzo teraz wiem jak sie zabrac do tego aby 'wilk byl syty i owca cała'...

    aha i posiadam tez cale wyposazenie elektryczne z anglika... Myslalem ze najprosciej bedzie wpasowac nowe kluczyki a tamten oddac i po problemie.

    Serwis to robi za 120zl? Pewnie zadawaliby pytania dlaczego mam starowniki z 11/2005 a samochod z 7/2007...
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Starego kluczyka nie przyjmie. To raz. A dwa, że kluczyki w tym roczniku to już pewnie prekodowane są więc i tak w większości przypadków pozostaje serwis.
    A tam trzeba nowy zamówić, więc 120 zł nie wystarczy.
  • SterControl
  • Poziom 27  
    nie znam ceny do passata , audi 2005 a4zamawiałem koledze kluczyk jest on z pilotem niepodzielny cena 240 zł zakodowanie 120 zł ,warto zadzwonić i spytać o cene , immo masz przecierz oryginalne

    Dodano po 1 [minuty]:

    namieszane masz tam w tym aucie wogole ,nieprawdopodobne żeczy

    Dodano po 2 [minuty]:

    mozna zamowic sam wklad wyciaga sie go z obudowy moze nie jest drogi ,w obudowie jest tylko pilot ,ten wkład sie własnie programuje do imma.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Owszem, ale passat 3C ma inaczej rozwiązany immobilizer.
    Więc i inna generacja jego.
    Audi z 2005 to B7, więc rozwiązania takie praktycznie jak w 2003 r.
  • Poziom 16  
    Znalazlem w sieci nowe czyste transpondery crypto48(podobno takie mam w pilocie) w cenie 20zł/szt. Pomyslalem ze kupie 2 takie pastylki i zaniose je z kluczykami do fachowca. Co Wy na to? Moze jest tu na forum człowiek który sie tego podejmie, bo magik ktory proponowal ze zrobi mi licznik w tym modelu gdy zobaczyl ten kluczyk stwierdzil ze nie podola.
  • Poziom 27  
    sprobuj moze zczyta z tego ktory dziala i zaprogramuje nastepne ,chyba tego jeszcze nikt nie robił w pasacie 3c będziesz pionierem .
  • Poziom 16  
    Nikt tego nie robił, nie wierze... Czym jest to spowodowane? Ten immo IV jest tak skomplikowany? Jest to kwestia odpowiedniej wiedzy czy moze przewage ma tu konkretny sprzęt? za 1k zł mozna kupic kopiarke kluczy z obsluga crypto, zresztą jedyny problem tkwi tu w wydobyciu pinu do immo bo reszte jak wiadomo mozna zrobic vagiem...
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Raczej tam jest inny transponder, nie crypto 48.
  • Poziom 16  
    szogun0 napisał:
    Raczej tam jest inny transponder, nie crypto 48.


    Zgadza się, z tego co teraz wyczytałem dla Vw bedzie to transponder Ab23...

    Dodano po 1 [godziny] 21 [minuty]:

    Hm, naprawde nikt z Was nie robił tego w passku 3C ??

    Dodano po 24 [minuty]:

    Kurcze, nastepna poprawka, wedlug opisów abrites typ transpondera w 3C to TP23 PCF7936
  • Poziom 21  
    TP23 to megamos crypto, ID48, ale prekodowany pod VW, kosztuję w okolicy 98PLN za nowy, używanego nie można dokodować do innego auta. Na alledrogo można czasem je znaleźć ale trzeba uważać na oszustów. Mając pin najprawdopododbniej zakodujesz go w samochodzie... A co do kopiarek crypto za 1k... Nie istnieją takie :-) Nawet i za 100k nie kupisz kopiarki do tych transponderów...
    Pozdrawiam :)
  • Poziom 16  
    "Pokręcony" ten nowy Passat, nawet z wymiana komforu nie jest łatwo bo ma immo, a juz słyszałem o przypadkach ze komfort padł... Ale za 2 399,00 zł na allegr jest programator obsługujący PCF7936, czy on nie wystarczy zamiast kopiarki? Bo rzeczywiście nie znalazlem kopiarki obslugujacej pcf7936..

    Tyle, ze tym chyba nie wyciągnie się pinu immo...
  • Poziom 21  
    I co z tego że obsługuję ? A choćby password do transpondera znasz? Wiesz jak dopisać id transpondera do wsadu immo ?
    Najprościej z pinem...

    Ciesz się, po 2007 roku transpondery są szyfrowane 128bit AES, pod numer nadwozia. Tylko serwis ma dostęp do kluczy szyfrujących transpondery,a wszystko z tym związane robi główny serwis z Niemiec via Internet.
  • Poziom 16  
    To właściwie który ze sterownikow we własnym zakresie moge sobie sam wymienic oprocz licznika, moze jeszcze ECU silnika bo z Boscha mozna zczytac pamiątke i wygenerować pin, ale z Siemensa juz nie da rady bynajmniej moj sprzęt sobie z tym nie radzi albo ja jeszcze czegoś nie rozkminiłem, wymiana komfortu tez odpada bo trza grzebac w immo. Być moze to i dobrze ale z drugiej strony w niemczech są samochody częściowo popalone a ludzie to ciągną i pytaja czy da rade wpasowac uszkodzony sterownik czy od razu komplet z innego rozbitka wsadzac, a w innym komplecie jak wiadomo inny vin siedzi, niby radzi sobie z tym commander ale w wersji 6.xx za ok 7k zł...
  • Poziom 21  
    Firmy motoryzacyjne jak mogą zabezpieczają się przed niezależnymi warsztatami. A niedługo będzie jeszcze gorzej....

    Co do uszkodzonych sterowników - czasem wystarczy przelutować pamięć czy procka, albo przegrać wsad z uszkodzonego oryginału i drugi będzie działał...
  • Poziom 27  
    wyspecjalizuj sie i kup comandera z 7 tys zł zobaczysz kiedy Ci sie to zwroci ,przy naszej klienteli ktora kupuje spalone samochody i ciagnie złomy z zagranicy .
  • Poziom 16  
    No właśnie, kiedy mi sie to zwroci? Chyba jednak zostane przy modelach B5, B5fl...
  • Poziom 12  
    Commandera za 7 tyś zł ?? Chyba jakąś starą piracką wersję:))

    Nowego Paska i wszystkie z grupy VW z IMMO WFS4(VW, Audi, Seat, Skoda i pozostałe) robi jak na razie tylko najnowsza wersja Commandera, v7.1 w połączeniu z programatorem Tango.
    Cena: prawie 8 tyś EURO!!!

    Z chęcią posłucham czy kupiłeś sobie sprzęt za tę kaskę, żeby dokodować sobie kluczyk w Pasku:)))