Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi B4 2.0 PB zgięty korbowód

14 Jun 2009 12:49 3179 11
  • Level 10  
    Witam wszystkich forumowiczów.
    Auto to 2.0 benzyna. Tydzień temu kolega przyprowadził mi samochód mówiąc że z rana gdy chciał odpalić wał obrócił się o pewien kąt i dalej nie chciał się kręcić. Myśląc że padł akumulator wziął go na linkę drugi bieg puszcza sprzęgło a tam koła się suną. Założyliśmy klucz na koło pasowe i faktycznie z powrotem wraca a kręcąc w dobrym kierunku dochodzi do tego momentu i coś go blokuje. Po zdjęciu głowicy i miski zauważyliśmy zgięty korbowód na 4 cylindrze i to on zapierał się o tuleje. Dodam że na tłoku było sucho. Po wymianie korbowodu wszystko było ok pali jedzie, aż do wczoraj ta sama sytuacja. Korbowód na 4 cylindrze identycznie zgięty jak tamten. Co może być tego przyczyną. Czy po przekręceniu kluczyka gdy chodzi pompka może być nie domknięty wtryskiwacz i naleje mu tyle benzyny?
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Jeżeli chodzi normalnie to uszkodzenie wtryskiwacza odpada
  • Level 24  
    Czegoś nie rozumiem, piszesz, że tłok był suchy, a potem że wtryskiwacz jest nie domknięty i daje za duzo benzyny???
    A może jest brak smarowania na tej panewce??? nie wygląda na przytartą???
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    W sumie dziwne pytanie bo skoro miał rozebrane i wymieniałto widać jak na dłoni co i dlaczego. A jak nie widać to trza było przynajmniej napisać gdzie zatarło
  • Level 10  
    Właśnie że chodzi normalnie, pali ładnie tylko że teraz podobno zaczął kręcić i po kilku obrotach na rozruszniku go zblokowało i tak go przyholował do mnie a tam identyczna sytuacja jak za pierwszym razem. Tłok po zdjęciu głowicy był suchy, tak jak wszystkie. Nie wiem czy to wtryskiwacz tak tylko rozważam bo nie wiem co może być. Panewki są może i nie idealne ale i nie najgorsze, gdyby go złapało sądzę że by ją obróciło.
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Chyba że uszczelke wywaliło i nagonił płynu do cylindra
  • Moderator of Cars
    Pęknięta głowica. Na pewno tłok był suchy przy rozbiórce? Swoją drogą wymieniać zgięty korbowód i nie sprawdzić osiowości wału i podpór...
  • Level 32  
    witam, AMEN :),

    Moderated By Błażej:

    A pana wopora, to proszę o wyjaśnienie mi na PW, co miał wnieść do dyskusji ten światły post i co ma znaczyć! Raczej koniecznie!

  • Level 10  
    Wydaje mi się że jakby głowica była pęknięta to robiło by się ciśnienie w układzie chłodzenia i goniło by płyn i dowiedziałem się teraz jeszcze jednej rzeczy (nie wiem czy to ważne) że to był pierwszy raz po tamtej robocie kiedy odpalał go na benzynie a nie na gazie.
  • Level 10  
    Byłem jeszcze przed chwilą w garażu korbowód jeszcze nie jest rozłączony z tłokiem ale zauważyłem że sworzeń jest cały siny jakby przegrzany, wcześniej taki nie był. Jest on przecież smarowany od wału przez korbowód i teraz chodzi tylko w tłoku leciutko a w korbowodzie stoi. Przepraszam że wcześniej o tym nie napisałem ale wczoraj późno skończyłem i nie oglądałem za dokładnie.