Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sub + Wzmacniacz [900 zł] - Megane Coupe

14 Cze 2009 19:23 1311 2
  • Poziom 2  
    Witam Serdecznie

A więc na początek - kompletuje pierwsze car audio do mojego Renault Megane Coupe. Jestem zielony, ale ostatnio dużo czytałem, pytałem się na innych forach, ale muszę być do końca pewien wydanych przez siebie pieniędzy więc i zapytam się i tutaj :)

Ogólnie mam(miałem) kwotę ok 1800-2000 (max) zł na wszystko :)

Na razie zakupiłem:

Radio : KENWOOD KDC W 4044 (360 zł)
    Zestaw na przód: Hertz DSK 165 (250 zł)

Pozostaje sub i wzmacniacz, skrzynię już teoretycznie wybrałem - ma to być INFINITY REF 1260 300 W w skrzyni zamkniętej (słucham głównie techno, house, elektro), czyli mniej więcej 400 zł....chyba że w tej cenie znacie coś lepszego :)

Wzmacniacz na razie mam upatrzony MAC AUDIO MPX 4500, cena 389 zł... chyba, że jest coś lepszego w cenie 400 zł, oczywiście nowe, bo do używek jestem jakoś uprzedzony :)

Chciałbym żeby sub i wzmacniacz zmieściły się w granicy 800, góra 900 zł, bo musi mi zostać co nieco na kable+podłączenie+wygłuszenie którym zajmie się tyskie PRO AUDIO.

Pozdrawiam i liczę na pomocne porady :)
  • Moderator CarAudio
    Z tym "co nie co" to spytaj dokładnie, bo chłopaki do tanich nie należą ... są dobrzy, a wiadomo nikt za 50zł nie będzie się pół dnia bawił z autem. Byłeś u nich? Pytałeś o sprzęt? Może warto, bo kupując i montując klocki w jednym zakładzie można zawsze liczyć na upusty i rabaty, no i mógłbyś posłuchać kilku klocków u siebie w aucie ... co przy DSK polecam uczynić, bo tweeter gra jak "skwierczenie boczku na grilu" :) .
  • Poziom 2